3

رسانه در جهت مکان‌یابی زباله آمل به مسئولان کمک کنند

  • کد خبر : 13724
  • ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۱
رسانه در جهت مکان‌یابی زباله آمل به مسئولان کمک کنند
معاون استاندار و فرماندار ویژه آمل مطرح کرد: در زمینه مکان‌یابی و جانمایی زباله باید رسانه به مسئولان کمک کنند.

به گزارش “خط شمال” ذات‌اله زارعی شامگاه چهارشنبه در همایش رسانه و صنعت و افق های پیش رو با مشارکت خانه مطبوعات و شرکت فولادین ذوب آمل واقع در دانشگاه فذا با اشاره به نقش رسانه در توسعه صنعت اظهار کرد: رسانه در غرب حدود ۴۰۰ سال شکل گرفت در حالی‌که در ایران به حدود یک صد و ۱۵۰ سال برمی‌گردد.

وی با بیان اینکه فرصت برای غرب مهیا و سابقه بیشتر داشته و در محتوا فعالیت دارند و رسانه حوزه مهم و تیر تبلیغات از تیزی شمشیر برنده تر است، افزود: رسانه در فرهنگ‌سازی بسیار موثر و می‌توانند فرهنگ‌ساز باشند و فرهنگ‌های غلط را از بین ببرند و توان جایگزینی ارزش و ضدارزش دارند.

زارعی شهرستان آمل را در حوزه اقتصاد به عنوان یکی از شهرهای برتر عنوان کرد و گفت: یکی از مؤلفه‌های قدرت در کشورها حوزه اقتصاد است؛ کشوری که از لحاظ اقتصادی قدرتمند نباشد در دراز مدت دچار آسیب می‌شود.

فرماندار ویژه آمل با بیان اینکه تولید و صنعت از مهم‌ترین حوزه‌های اقتصاد است و ایران قوی و قدرتمند باید در حوزه صنعت و اقتصاد حرکت به جلو داشته باشد، بیان کرد: آمل شهر صنعتی است و یک پنجم تولید برنج استان، ۴۷ درصد صنعت و ۷۰ درصد صادرات را به خود اختصاص داده بنابراین باید حوزه رسانه و صنعت در یک تعامل به سمت پیشرفت و تعالی پیش ببرد.

زارعی با بیان اینکهرآینده درخشان در حوزه صنعتی و اقتصاد خواهیم داشت، افزود: آمل ظرفیت بالقوه قدرتمند دارد، باید برای افق پیش روی صنعت چشم‌انداز تعریف کرد و استراتژی لازم را در نظر گرفت.

وی با تاکید بر اینکه آب یکی از ضرورت‌های آمل در زمینه کشاورزی و آشامیدنی است که حدود ۱۵ درصد آب استان در آمل تامین می‌شود اما در این زمینه فقیر و از آب آشامیدنی خوب برخودرار نیستیم، اظهار داشت: هراز ۱۶ سال نیمه کاره رها شد ولی در این دولت با ورودش رشد خوبی داشته است.

این مسئول با اعلام اینکه اکنون این پروژه با پسماند عمادت ارتباط ایجاد کرد و نباید پیشرفت‌های سد متوقف شود، گفت: باید به فکر فریز کردن عمارت باشیم، در زمینه مکان یابی و جانمایی زباله باید رسانه به مسئولان کمک کنند و علاوه بر نقد و ایراد حتما راهکار دهند تا شهرستان در مسیر توسعه و ریل پیشرفت قرار گیرد.

گفتنی است در پایان این همایش رسانه و صنعت و افق های پیش رو به هر یک از خبرنگاران حاضر در جلسه با همکاری خانه مطبوعات و شرکت فولادین ذوب آمل مدرک گواهی اهدا شد.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=13724

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.