2

رسانه‌های غرب مازندران نماینده شرق مازندران را محکوم کردند

  • کد خبر : 5829
  • ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۰:۱۶
رسانه‌های غرب مازندران نماینده شرق مازندران را محکوم کردند
 رسانه‌ها و فعالان اجتماعی و سیاسی غرب مازندران ادعای نماینده ساری مبنی بر قانونی نبودن تاسیس دانشکده علوم پزشکی را محکوم کردند.

به گزارش “خط شمال” به استناد اصل ۸۴ قانون اساسی نماینده مجلس می‌تواند در همه مسائل داخلی و خارجی اظهار نظر کند ، نه اینکه در امور حوزه انتخابیه دیگر نمایندگان مجلس دخالت کند.

آقای بابایی کارنامی نمایندگان ملت می بایست ضمن آشنایی با اصول اخلاق عملی ، فقط در راستای قانون نویسی و نظارت بر اجرای قانون همت گمارند نه اینکه تنها سنگ خود را به سینه بزنند اگر اینگونه باشد، پس بهتر است مجددا پیگیر استان شدن غرب باشیم.

این چه ادبیات کلامی است که تاسیس دانشکده علوم پزشکی در غرب مازندران را خبط می‌دانید و می‌گوئید: وزیر بهداشت جرات این کار را ندارد و با چه ادله ای پردیس پزشکی رامسر را غیر قانونی میدانید آقای محترم رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران هم که گفته : تاسیس دانشکده علوم پزشکی غرب استان در راستای توسعه‌ خدمات است پس لطفا دخالت نکنید.

تاسیس دانشکده علوم پزشکی غرب مازندران جزو کمترین حقوق مردم دیار محنت کشیده غرب است. دیاری که امکانات منطقه ای دارد اما خدمات ملی میدهد. خدمات رسانی به میلیون میلیون مسافر و گردشگر که بسیاری از مشکلات و معضلات این موضوع را با جان و دل پذیرفته اند.

در دوران مدیریت تان در پسماند استان و مدیرکلی تان در تعاون و کار استان .. آقای کارنامی چه کارنامه قابل قبولی دارید . به لطف جنابتان ؛ اکنون پسماند و اشتغال ۲ معضل اساسی و بزرگ مازندران است. پس لطفا دنبال نان و نظارت بر بهبود وضعیت معیشت مردم باشید و از حواشی بپرهیزید.

ضمنا در خدمت به ملت شریف ایران اسلامی ، تبعیض قائل نشوید و مردم منطقه ای را با منطقه دیگر درگیر نکنید ما غرب مازندرانی ها تنها به توسعه غرب در همه زمینه ها می اندیشیم نه شهری خاص وزیر بهداشت ، نمایندگان منطقه در مجلس و استاندار مازندران خودشان می‌دانند در این باره چه کنند طبق قانون شما حق دخالت ندارید.

در پایان لازم است دکترحسینی و دکترمحسنی بندپی نمایندگان غرب در خانه ملت؛ بدرستی از حقوق حقه مردم غرب مازندران دفاع کنند.

جمعی از رسانه ها و فعالان اجتماعی و سیاسی منطقه محنت کشیده غرب استان مازندران

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=5829

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.