2

راهیان نور روشن کننده راه و مسیر زائرین شهدا است

  • کد خبر : 7941
  • ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۱
راهیان نور روشن کننده راه و مسیر زائرین شهدا است
خادم الشهدای اردوگاه شهید جعفرزاده اندیمشک با بیان اینکه راهیان نور روشن کننده راه و مسیر زائرین شهدا است، گفت: راهیان نور به سمت نور است و در سفر اول شاید زیاد قابل لمس نباشد، اما قبل از آغاز سفر در دوم، دل‌ها حرکت می‌کند و عطش زیاد می‌شود.

به گزارش “خط شمال” زهرا سمیعی در خصوص حضور خود در راهیان نور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: زائر راهیان نور در دومین سفر خود مانند کسی است که از اربعین و زیارت جا می‌ماند، می‌شکند و فلسفه اینکه شلمچه و مناطق جنگی کربلای ایران عنوان می‌شود، دقیقا همین است.

وی خاطرنشان کرد: سابقه هشت ساله حضور در راهیان نور را دارم و در طی این هشت سال اولین بار است که خادمی شهدا را در منطقه تجربه می‌کنم.

خادم الشهدای اردوگاه شهید جعفرزاده اندیمشک افزود: در سطح شهر به عنوان فعالین فرهنگی حضور داشتم تا زمانی که متوجه فعالیت گروه خادمین شهدا شدم و از آنجاییکه مبانی اعتقادی‌مان در راستای امام و شهدا است، به عنوان خادم شهدا نام نویسی کردم و بعد از سه سال قرعه به نام من افتاد.

سمیعی تصریح کرد: خادمی حس خاصی است که نه در زائر بودن و نه در مسئول کاروان بودن گنجانده نمی‌شود؛ خادمی یک کلمه و یک واژه‌ای است که در آن حل می‌شود و چون به نام خادم الشهداست و ما در قبال شهدا وظیفه‌ای داریم.

وی در پایان یادآور شد: خادم الشهدا به تک تک جا‌هایی که شهدا قدم گذاشتند قدم می‌گذارد؛ جا‌هایی که شهدا خدمت کردند، خدمت می‌کند؛ یک حس خوشایند و غیرقابل وصف است که نمی‌توان در کلمات گنجاند، فقط باید آن را تجربه کرد.

 

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=7941

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.