3

دومین کارگاه آموزشی تصویر سه بعدی پرینتر مازندران افتتاح شد

  • کد خبر : 6990
  • ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۷
دومین کارگاه آموزشی تصویر سه بعدی پرینتر مازندران افتتاح شد
همزمان با چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی دومین کارگاه آموزشی تصویری سه بعدی پرینتر مازندران در آمل افتتاح شده است.

به گزارش “خط شمال” این کارگاه با حضور مدیرکل آموزشی فني و حرفه‌ای مازندران، معاون استاندار و فرماندار ویژه آمل، رئیس اداره فني و حرفه‌ای آمل واقع در ساختمان آموزشی شهید مدنی فني و حرفه‌ای آمل افتتاح شد.

سیدحسین درویشی مدیرکل آموزشی فني و حرفه‌ای مازندران با بیان اینکه کارگاه جدید آموزشی براساس مشاغل و فناوری جدید در استان راه‌اندازی می‌شود، اظهار کرد: دومین کارگاه استان بعد از ساری در آمل فعالیت خود را شروع کرد که در واقع دستگاه آن در همه حوزه‌های خدمات کشاورزی و صنعت با حداقل هزینه بزرگترین رویداد رقم زده شد.

مدیرکل آموزشی فني و حرفه‌ای مازندران با اشاره اینکه این کارگاه می‌تواند برای دانشجویان و علاقمند به این رشته موثر واقع می‌شود، تصریح کرد: تاکنون ۱۵ میلیون هزینه شده و ظرفیت از ۱۵ تا ۲۰ نفر ایجاد شده است.

درویشی با بیان اینکه کارآموزان بعد از اموزش وارد بازا کار می‌شوند، افزود: این کارگاه به نوعی ارتباطی بین آموزش با بازار کار است تا پس از اتمام دوره اشتغال‌زایی کنند.

وی با اعلام اینکه تقربا ۴۰ کاراگاه و مشاغل اموزشی آزاد در دهه فجر در حال افتتاح است، عنوان کرد: ۳۰ تا آموزشگاه ازاد است که ۲۰۰ میلیارد تومان از منابع مردمی برای مجهز شدن گارگاه اموزشی هزینه شد که بطور مستقیم بیش از ۱۶۰ نفر مشغول کار شدند.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=6990

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.