2

دفاع از حق مهمترین تکلیف سیاسی است/ انتخابات؛ مهمترین فریضه سیاسی

  • کد خبر : 14743
  • ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۷
دفاع از حق مهمترین تکلیف سیاسی است/ انتخابات؛ مهمترین فریضه سیاسی
مسئول بسیج دانشجویی مازندران دفاع از حق را مهمترین تکلیف سیاسی برشمرد و گفت: رای که برای منافع شخصی یا برای حزب سیاسی باشد چالش‌های سختی را به همراه دارد.

به گزارش “خط شمال” سیدامیر سادات کرمی در سخنرانی راهپیمایی روز ۲۲ بهمن در جمع مردم فریدونکنار که در مصلی قدس این شهرستان برگزار شد، اظهارکرد: پس از دوره حکومت علی(ع) حاکمان آن زمان تلاش کردند که اسلام از ماهیت اصلی خود که بُعد سیاسی است دور بماند.

وی خاطرنشان کرد: اسلام واقعی از حکومت امام حسن مجتبی (ع) توسط حاکمیت جور به فراموشی سپرده شد و حرف از سیاست انگار غلط بود.

مسئول بسیج دانشجویی مازندران تصریح کرد: مخالفان سیاست‌ورزی دین اسلام در تلاش هستند تا نقش روحانیون را از سیاست کمرنگ کنند.

سادات کرمی نقطه اصلی تقابل با استکبار را جمهوری اسلامی دانست و افزود: انقلاب اسلامی بساط اسلام آمریکایی را برچیده است.

وی با تاکید بر اینکه انتخابات از مهمترین فریضه سیاسی است، افزود: انتخابات پیش روی ما انتخابات بسیار حساسی است که باید شاهد حضور همه اقشار باشیم.

مسئول بسیج دانشجویی مازندران به نقش رسانه‌های دشمن در انتخابات اشاره کرد و گفت: برای اینکه بازار انتخابات گرم نشود به هیچ عنوان حرفی از انتخابات نمی‌زنند.

سادات کرمی با بیان اینکه انتخابات حق همه است، یادآور شد: کسانی که رأی نمی‌دهند به معنای عدم اعتماد به مردم بوده و حق اعتراض ندارند.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=14743

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.