11

دعوت فرمانده سپاه محمودآباد از مردم برای حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای

  • کد خبر : 15995
  • ۰۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۴
دعوت فرمانده سپاه محمودآباد از مردم برای حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای
فرمانده سپاه محمودآباد از مردم فهیم این شهرستان برای حضور پُر شور در انتخابات پیش‌رو که صبح جمعه 8 تیرماه برگزار می‌شود، دعوت کرد.

به گزارش “خط شمال” سرهنگ اسماعیل ابراهیم‌نژاد در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ما ضمن عرض تسلیت به‌مناسبت فرا رسیدن اربعین شهدای خدمت بر حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای تاکید داشت و افزود: امیدواریم همه ما در عرصه انتخابات فردا بتوانیم با حضور بیشتر درصدد برگزاری بهتر تلاش کنیم.

وی تصریح کرد: اهمیت انتخابات بر کسی پوشیده نیست چراکه سرنوشت کشور ما را تعیین می‌کند، همین یک رای ما باعث می‌شود مقدرات دوره 4 ساله این نظام رقم بخورد.

فرمانده سپاه محمودآباد اظهار داشت: دغدغه ما باعث کارآمدی و اقتدار نظام شده و سرنوشت ما را رقم می‌زند، جوانان و نوجوانان حضور حداکثری داشته باشند.

سرهنگ ابراهیم‌نژاد با توجه به توصیه مقام مقام رهبری در خصوص حضور در انتخابات، ادامه داد: رهبری فرمودند هر کسی که به فکر این است، ایران قوی را ببیند باید در انتخابات شرکت کند.

وی خاطرنشان کرد: آن چیزی که در انتخابات پیش‌رو برای ما مهم است، چهار مولفه امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت بوده که هر فرد بر مبنای مسئولیتی که دارد باید کار کند و وظیفه ما در حوزه بسیج ایجاد امنیت فردا خواهد بود.

فرمانده سپاه محمودآباد عنوان داشت: رقابت سالم رسالت اصلی نامزدهای ریاست جمهوری است که باید آن را حفظ کنند، انتخابات در راس همه امورات سیاسی ما است.

سرهنگ ابراهیم‌نژاد گفت: یکی از نکات کلیدی فرمایشات مقام معظم رهبری در توصیه‌های مکررشان این بوده که نامزدها نگاهشان به نظام جمهوری اسلامی باشد و خط قرمز ما آمریکا و صهیونیست است.

وی در پایان یادآور شد: مکمل بدرقه ما از شهید جمهور قطعا حضور ما در انتخابات است، فردا روز سرنوشت‌سازی برای ملت ایران خواهد بود بنابراین کمک کنیم این انقلاب در مسیر خود بهتر به ماموریت‌های اصلی خود بپردازد.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=15995

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.