14

دعوت فرماندار محمودآباد از مردم برای حضور پُر شور در انتخابات

  • کد خبر : 15923
  • ۰۵ تیر ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۳
دعوت فرماندار محمودآباد از مردم برای حضور پُر شور در انتخابات
فرماندار محمودآباد در اولین همایش فعالان و متولیان فضای مجازی، از مردم شریف و ولایتمدار این شهرستان، برای حضور حداکثری و پُر شور در انتخابات پیش‌رو که 8 تیرماه در سراسر کشور از 8 صبح آغاز می‌شود، دعوت کرد.

به گزارش “خط شمال” روح‌الله علیزاده در این نشست ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت، به مشارکت حداکثری مردم پای صندوق‌های رای اشاره کرد و اظهار داشت: واقعیت‌ها به واسطه پُل ارتباطی بین مردم و مسئولان که همان رسانه است، به شهروندان اطلاع‌‌رسانی شود.

وی اُمیدآفرینی در جامعه را وظایف مهم خبرنگاران دانست و گفت: رسالت فعالان رسانه و فضای مجازی تولید خبرهای اُمیدآفرین در سطح جامعه است چراکه مردم با حضور پُر شور خود در انتخابات، پشتیبانی خود را ارزش‌های مقدس نظام جمهوری اسلامی به نمایش خواهند گذاشت.

فرماندار محمودآباد در پایان با تاکید بر اینکه وحدت بین مردم و مسئولان شاکله اصلی مدیریت عالی در یک شهر است، تصریح کرد: رسانه‌ها سکان‌دار و پاشنه آشیل این شهر در موضوع تولید محتوا هستند بنابراین می‌توانند وقایع روز را اطلاع‌رسانی کرده تا مردم از عملکردها با خبر باشند و متعاقبا دغدغه‌ها و مشکلاتشان از طریق خبرنگاران به مسئولان برسد.

 

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=15923

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.