2

دستگیری شرور تحت تعقیب در محمودآباد

  • کد خبر : 6349
  • ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۱
دستگیری شرور تحت تعقیب در محمودآباد
فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از شناسایی و دستگیری یکی از اراذل و اوباش تحت تعقیب در آن شهرستان خبر داد و گفت: نظم و امنيت جامعه و آسايش مردم خط قرمز پليس است و مجموعه انتظامي در برخورد قاطع با مخلان نظم و امنيت از هيچ تلاشي دريغ نمي‌كند.

به گزارش “خط شمال” سرهنگ “محمود حسین زاده”در این باره اظهار داشت: در پي دريافت گزارشاتی مبني بر قدرت نمايي با چاقو و قمه، استفاده از سلاح گرم، درگيري و نزاع و ايجاد رعب و وحشت در بين شهروندان و اخلال در نظم و امنيت عمومي توسط یکی از اراذل و اوباش سابقه دار که موجب سلب آسايش عمومي و نگراني شهروندان در شهرستان محمودآباد شده بود، پيگيري موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

وی تصريح کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان محمودآباد با انجام اقدامات فني و تعقيب و مراقبت‌هاي صورت گرفته، متهم را که دارای 5 فقره سابقه شرارت بود شناسايي و طي هماهنگي قضائي در مخفیگاهش دستگير کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان محمودآباد در پايان با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند خاطر نشان کرد: پليس در جهت ارتقاء احساس آرامش در بين مردم با مخلان نظم و امنيت به طور قاطع و قانوني برخورد مي‌كند و شهروندان مي توانند هرگونه عمل مجرمانه و موارد مشكوك را به مركز فوريتهاي پليسي110 اعلام كنند.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=6349

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.