10

دستگيری قاتل در کمتر از يک ساعت در محمودآباد

  • کد خبر : 14657
  • ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۸
دستگيری قاتل در کمتر از يک ساعت در محمودآباد
فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از درگيری منجر به قتل جوان 23 ساله و دستگيری قاتل 21 ساله در آن شهرستان خبر داد و گفت: شب گذشته يک فقره درگيري منجر به قتل در خيابان آزادي شهرستان محمودآباد به مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 اعلام و بلافاصله ماموران به محل حادثه اعزام شدند.

به گزارش “خط شمال” سرهنگ “محمود حسين زاده” در این خصوص اظهار داشت: با حضور ماموران مشخص شد چند نفر به دليل اختلافات شخصي با يکديگر درگير که يکي از آنان با ضربات چاقو يک جوان 23 ساله را مجروح و از محل متواري شده است.

وی با بيان اينکه مجروح به علت شدت جراحات وارده در بيمارستان فوت کرد، عنوان داشت: ماموران انتظامي تحقيقات خود را آغاز و با اقدامات فني موفق شدند مخفيگاه قاتل را در يکي از محله هاي حاشيه اين شهرستان شناسايي و وي را در کمتر از يک ساعت دستگير کنند.

فرمانده انتظامي شهرستان محمودآباد با بيان اينکه متهم 21 ساله در اعترافات اوليه، علت قتل را عدم کنترل خشم در نزاع و درگيري با مقتول اعلام كرد، گفت: قاتل با تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شد.

سرهنگ “حسين زاده” با اشاره به اينکه تلاش جهت دستگيري ديگر همدست قاتل ادامه دارد، تصريح کرد: پليس با اقتدار برابر قانون با مخلان نظم و امنيت برخورد مي‌کند.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=14657

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.