6

دستگيری سارق طلاجات در محمودآباد

  • کد خبر : 15313
  • ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۰
دستگيری سارق طلاجات در محمودآباد
فرمانده انتظامی محمودآباد از دستگيري سارق طلاجات منزل خبر داد و گفت: در پی وقوع سرقت طلاجات از يک منزل در شهرستان، شناسايی و دستگيری سارق يا سارقان در دستور کار ماموران پليس آگاهی قرار گرفت.

به گزارش “خط شمال” سرهنگ”محمود حسين زاده” در بيان جزئيات اين خبر اظهار داشت: ماموران پليس آگاهي با اقدامات فني و تخصصي و بررسي صحنه هاي وقوع جرم، هويت سارق را که خانمي که دوست خانوادگي مالباخته بود را شناسايي و پس از هماهنگي با مرجع قضائي، متهمه را دستگير و به پليس آگاهي دلالت دادند .

وی تصريح کرد: متهمه در تحقيقات فني پليس لب به اعتراف گشود و اعلام داشته با مالباخته دوست خانوادگي بوده و به منزل آنها رفت و آمد داشتيم و در اين ميان در ميهماني ها متوجه وجود طلاجات شاکيه و محل اختفاي آنها شده و در يک فرصت مناسب اقدام به سرقت طلاجات نمودم

سرهنگ حسين زاده با بيان اينکه تلاش کارگاهان پليس آگاهي براي شناسايي و دستگيري مالخران ادامه دارد گفت: متهمه با تشکيل پرونده تحويل مرجع قضايي شد.

فرمانده انتظامي محمودآباد در پايان از شهروندان خواست تا همواره به هشدارهاي پليسي توجه کرده و از اعتماد بي جا به دوستان ، آشنايان و اطرافيان خودداري و از حمل و نگهداري وجه نقد و ديگر اشياء با ارزش و قيمتي همچون طلاجات در ديد افراد خودداري کنند و با نصب دوربين،آژير و زنگ هشدار، ايمني محل سکونت خود را افزايش دهند.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=15313

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.