5

دستگيری سارقان به عنف از کارگاه توليدی در محمودآباد

  • کد خبر : 16072
  • ۱۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۸
دستگيری سارقان به عنف از کارگاه توليدی در محمودآباد
فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد گفت: با تلاش کارآگاهان پليس آگاهی، سارقان به عنف که با خوراندن مواد بيهوش کننده اقدام به سرقت کرده بودند، شناسايی و دستگير شدند.

به گزارش “خط شمال” سرهنگ “محمودحسين زاده” با اعلام اين خبر اظهار داشت: در پي وقوع يک فقره سرقت به عنف از متصدي يک کارگاه توليدي اين شهرستان توسط يک زن و مردي که با عنوان کارگر در در آن مشغول کار بودند، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت .

وی تصريح کرد: متهمان با بستن دست وپاي صاحب کارگاه  و خوراندن مواد بيهوش کننده اقدام به سرقت بالغ بر 7 ميليارد ريال از تجهيزات کارگاه و خودروي مالباخته کرده و از محل متواري شدند. سرهنگ حسين زاده ، افزود: براي رسيدگي به اين پرونده تيم ويژه اي از کارآگاهان پليس آگاهي  براي شناسايي و دستگيري متهمان تشکيل شد.

فرمانده انتظامی محمودآباد خاطرنشان کرد: در جريان رسيدگي به پرونده ماموران پليس آگاهي با انجام کار اطلاعاتي، سارقان را شناسايي و طي يک عمليات غافلگيرانه آنان را در مخفيگاهشان در يکي از استان هاي مرکزي کشور دستگير کردند.

حسین زاده در ادامه با توصيه به اينکه شهروندان گرامي نبايد به افراد غريبه اعتماد کنند، اظهار داشت: متهمان که داراي سابقه سرقت نيز بودند در تحقيقات تکميلي به 2 فقره سرقت به عنف ديگر نيز اعتراف کردند.

وی انگيزه سارقان را تهيه و مصرف مواد مخدر عنوان کرد و در پايان خاطرنشان کرد: بلاي خانمان سوز اعتياد، در اکثر سارقان و سابقه داران در اين زمينه ملموس است و از خانواده ها تقاضا مي شود در مواجهه با اين معظل کوتاه نيايند و با معرفي اعضايي از خانواده که دچار چنين آسيب هايي هستند به مراکز مجاز ترک اعتياد، خدمت بزرگي به اين افراد و جامعه ي خود کنند.
لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=16072

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.