14

دختر ۱۰ ساله کلاردشتی که در روز عاشورا مفقود شده بود، پیدا شد

  • کد خبر : 5488
  • ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۳
دختر ۱۰ ساله کلاردشتی که در روز عاشورا مفقود شده بود، پیدا شد
شوخی بی‌مزه‌ای که خانواده‌ای را در نگرانی بی‌حد و حصر فرو برد، بالاخره با پیدا شدن دختر کلاردشتی خاتمه یافت.

به گزارش “خط شمال” دختر ۱۰ ساله اهل کلاردشت، از روز عاشورا از چشم خانواده اش مخفی نگاه داشته شد تا پدر و خانواده اش فکر کنند دخترشان گم شده و یا اینکه دزدیده شده است.

این اتفاق شبیه یک بازی رقم خورد ، یعنی یکی از آشنایان خانواده این دختر نوجوان که از بستگان آن ها بودند خواستند با خانواده این دخترخانم یک شوخی کنند و با بردن این دخترخانم بعنوان مهمانی نزد خود از چشم خانواده پنهانش کردند .

از قضا خانواده این کودک نیز با وجود نگرانی و استرس فراوان و پس از پرس و جو و جستجو از مکان هایی که به فکرشان می آمد به نتیجه ای نرسیدند و لاجرم عکس دخترشان را به رسانه ها و برخی کانال های خبری منطقه دادند تا بلکه دختر ۱۰ ساله شان را پیدا کنند ، اما غافل از اینکه آنها اسیر یک شوخی بی مزه و خطرناک شده بودند و یکی از فامیل ها و وابستگان خودشان این کودک را به خانه برده و از چشم پدر و خانواده اش مخفی کرده است و خواسته مثلا به آن‌ها یادآوری کند که باید بیشتر مراقب فرزندشان باشند .

وقتی عکس این دختربچه کلاردشتی در کانال های خبری منطقه منتشر شد ، مخفیگاه این دختر معلوم و پدر این دختر ، فرزندش را در آغوش می کشد.

ای کاش با درک مسائل عاطفی و خانوادگی به آن مرحله از شعور اخلاقی و فرهنگ انسانی برسیم که با هیچ خانواده ای اینچنین و بصورت خطرناک شوخی نکنیم.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=5488

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.