2
امام جمعه سرخ‌رود:

خون ناحق ریخته شده زمینه نابودی پایه استکبار را فراهم کرد

  • کد خبر : 12924
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۸
خون ناحق ریخته شده زمینه نابودی پایه استکبار را فراهم کرد
امام جمعه سرخ‌رود گفت: خون ناحق ریخته شده‎‌ی مظلوم، موجب نابودی پایه استکبار خواهد شد؛ اگر انقلاب ما به پیروزی رسید به برکت خون شهدای ما بود، خون مظلومان را ریختند اما دست خالی به پیروزی رسیدیم.

به گزارش “خط شمال” حجت‌الاسلام مهدی تقی‌زاده صبح امرورز در جلسه شورای فرهنگ عمومی بخش سرخ‌رود که در بیت‌الزهرا با حضور مسئولین شهرستان برگزار شد، ضمن تسلیت جنایات رژیم صهیونیستی و شهادت کودکان و زنان بی‌پناه، اظهار داشت: طی ۷۰ سال گذشته در حوادث متعدد ظلم‌های مکرری به مردم فلسطین شده است اما بدانند که خون گریبان‌گیر است.

وی تصریح کرد: خون ناحق موجب نابودی پایه استکبار خواهد شد؛ از گذشته تا به امروز اگر انقلاب ما به پیروزی رسید به برکت خون شهدای ما بود، خون مظلومان را ریختند اما دست خالی به پیروزی رسیدیم.

امام جمعه سرخ‌رود ادامه داد: در غزه نیز به همین منوال خواهد بود با دست خود گور خودشان را خواهند کَند؛ از سال گذشته با هتک حرمت به قرآن گفتیم اسلام مظلوم است تا به امروز که شاهد اینگونه جنایات هستیم قطعا به فضل خدا نابودی اسراییل رقم خواهد خورد.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده در ادامه گفت: بحث فرزند آوری و بحث طلاق دو موضوع مهم امروز است که باید مورد بررسی قرار گیرد و چون ارزش ازدواج ثبت نشد بنابراین امروز شاهد جشن طلاق هستیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در مساله جهاد تبیین باید به موضوع فرهنگ‌سازی در زمینه افزایش جمعیت و ارزش ازدواج توجه شود.

آمار طلاق در محمودآباد رضایت‌بخش نیست
روح‌الله علیزاده فرماندار محمودآباد در این جلسه ضمن تسلیت جنایات رژیم صهیونیستی تصریح کرد: نسبت به اتفاقات شهرستان محمودآباد باید حساس‌تر عمل کرد، آمار طلاق رضایت‌بخش نیست.
وی در پایان گفت: در حوزه جوانی جمعیت نیز باید توجه ویژه‌ای کرد؛ ۴۲۵ شهید شهرستان، نقشه راه را برای همیشه می‌توانند به ما نشان دهند، ان‌شالله مدیون شهدا نباشیم و آسیب‌های اجتماعی به مدد شهدا کم شود.
لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=12924

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.