2

خنثی‌سازی توطئه دشمنان با حضور حماسی مردم در انتخابات/ مقاومت مردم غزه،حقیقت اسلام را به جهانیان نشان داد

  • کد خبر : 14863
  • ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۷
خنثی‌سازی توطئه دشمنان با حضور حماسی مردم در انتخابات/ مقاومت مردم غزه،حقیقت اسلام را به جهانیان نشان داد
امام جمعه سرخ‌رود گفت: حضور حماسی ملت ایران در انتخابات 11 اسفند امسال باعث خنثی‌سازی توطئه دشمن شد.

به گزارش “خط شمال” حجت‌الاسلام مهدی تقی‌زاده در خطبه نماز جمعه 18 اسفند با اشاره به اینکه در انتخابات 11 اسفند تمام گروه ها و طیف هایی که نسبت به جمهوری اسلامی کینه داشتند به میدان آمده بودند، اظهار داشت: از استکبار و اسرائیل و رسانه های وابسته تا منافقین و تجزیه طلب ها و به صراحت اعلام کردند که هدفشان این است تا با مشارکت اندک،فشار را بر جمهوری اسلامی زیاد کنند اما حضور ۲۵ میلیونی مردم در انتخابات،بسیاری از این فتته ها را خنثي کرد.

وی افزود: این انتخابات پیام های زیادی را در پی داشت. اولین پیامی این انتخابات دلبستگی مردم به جمهوری اسلامی با وجود تمام مشکلات بود،باید قدر این مردم را دانست.دومین پیام انتخابات،انتخاب افرادی دارای گفتمان جدید و فراحزبی،که ان شاالله منشأ خیر و برکت خواهد بود.

امام جمعه سرخ‌رود گفت: مجلس جدید باید با رویکرد متفاوت و البته انقلابی برای چالش های پیش روی جامعه ریل گذاری درست انجام دهد. چالش اقتصادی و معیشتی،نوسانات ارزی، مسکن، چالش های فرهنگی و فساد ستیزی و رانت ستیزی و… این ها بخشی از رسالت مجلس جدید است که باید با قدرت پیگیری شود.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده تصریح کرد: مسئولین و دولت مردان اگر خواستار مشارکت حداکثری هستند باید وعده های انتخاباتی خود را جامه عمل بپوشانند،هر چند که کارهای بسیار خوبی در این دولت در حوزه های مختلف انجام شد اما هنوز قول ها و وعده های زیادی وجود دارد که آنطور که باید محقق نشد. آنطور نشود که مقام معظم رهبری نزدیک انتخابات از آبروی خود هزینه کنند و کم کاری مسئولین به پای انقلاب و ولایت نوشته شود. مردم اگر کارآمدی مسئولین را ببینند قطعا دلگرم خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: در هفته آینده ۲۲ اسفند،روز گرامیداشت شهدا را داریم. حقیقتا هر چه از امنیت و استقلال و عزت‌ داریم به برکت خون شهداست.در همین انتخابات بسیاری از افراد به احترام شهدا و مقام معظم رهبری پای صندوق رای آمدند. مسئولین بدانند این پست و صندلی،حاصل خون چه عزیزان و جوانان پاکی ست.نکند خدایی ناکرده آن دنیا شرمنده شهدا شویم،آنها رفتند تا ما بمانیم و بار حفظ و حراست از ولایت و آرمان های انقلاب بر گردن ماست.

امام جمعه سرخ‎‌رود عنوان داشت: متاسفانه مردم سیستان و بلوچستان دچار سیل زدگی شدند،هر شخصی در حد توانایی خود باید به این مردم کمک کند،با کمکی مالی و حضور جهادی و.. الحمدالله هم مردم و مسئولین در صحنه حضور دارند تا به مشکلات رسیدگی کنند اما مقاومت مردم غزه،حقیقت اسلام را به جهانیان نشان داد،حقیقت مقاومت را نشان داد،ریاکاری غرب را نشان داد،مظلومیت مسلمانان را نشان داد،نفاق دولت های مرتجع منطقه را نشان داد و مهم تر از همه حقیقت اسلام واقعی مردم یمن و حزب الله و گروه های مقاومت و اسلام آمریکایی برخی دولت ها را نشان داد.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده در پایان گفت: کسی که می خواهد دیگران را در راه خدا رهبری کند، خودش باید جلوتر از بقیه باشد. ( وَ الْقَادَهِ إِلَی سَبِیلِک)فرق رهبران و راهنمایانِ راه خدا با دیگر رهبران و راهنمایان در این است که در راه خدا، رهبر جلوتر می رود و به دیگران می گوید: «بیا»؛ در حالی رهبران راه های دیگر، عقب می ایستند و می گویند: «برو». (وَ الْقَادَهِ إِلَی سَبِیلِک).

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=14863

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.