4

خلق حماسه‌ی به یاد ماندنی دیگر، در مراسم وداع با شهید گمنام در محمودآباد

  • کد خبر : 13907
  • ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۱
خلق حماسه‌ی به یاد ماندنی دیگر، در مراسم وداع با شهید گمنام در محمودآباد
 امام جمعه شهرستان محمودآباد بر تبلیغات رسانه‌ای و محیطی قوی در اطلاع‌رسانی به مردم ولایتمدار شهرستان برای حضور در مراسم استقبال، وداع و تدفین شهید گمنام، تاکید داشتند.

به گزارش “خط شمال” حجت‌الاسلام  سید احمد جباری در جلسه مشترک ستاد هماهنگی و برنامه‌ریزی مراسم استقبال، تشییع و تدفین پیکر شهید گمنام که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، با بیان اینکه ان‌شالله شاهد حماسه دیگر در این شهرستان باشیم، اظهار داشت: برنامه‌ها باید به‌گونه‌ای درست اجرا شود و با تبلیغات رسانه‌ای قوی شاهد حضور پر رنگ مردم ولایتمدار محمودآباد باشیم.

وی افزود: برنامه وداع با شهید در شب شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در مسجد جامع و مصلی برگزار می‌شود.

امام جمعه محمودآباد در پایان خاطرنشان کرد: پیکر شهید ابتدا در مصلی مهدیه سرخ‌رود و بعد پیکر مطهر به سمت مصلی محمودآباد برای وداع منتقل خواهد شد.

روح‌الله علیزاده فرماندار محمودآباد در ادامه جلسه گفت: همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، شهرستان محمودآباد میزبان پیکر مطهر یکی از شهدای گمنام دفاع مقدس خواهد بود.

وی افزود: باید حضور این شهید گمنام خوشنام را غنیمت دانست چرا که اعتقاد داریم حضور شهدای عزیز در جامعه مایه خیر و برکات الهی است.

فرماندار محمودآباد ادامه داد: مردم این شهرستان همواره با حضور خود در مراسم شهدا نشان داده‌اند که پیرو راه شهدا و ولایت هستند و در ایام فاطمیه امسال نیز که چنین افتخاری سهم مردم شهرستان شده است باید همه جانبه پای کار باشیم.

علیزاده با بیان اینکه از ساعت ۹ صبح روز شنبه ۲۵ آذر مراسم استقبال از شهید گمنام از سپاه تا امام زاده قاسم (ع) را خواهیم داشت افزود: مراسم تشییع پیکر‌ پاک این شهید والامقام نیز ساعت ۱۴ بعدازظهر روز یکشنبه ۲۶ آذر و همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) از گلزار شهدای سرخ رود آغاز و در پارک پردیس این شهر به خاک سپرده خواهد شد.

وی در پایان تاکید کرد: باید آمادگی لازم صورت گیرد تا استقبال باشکوهی از بهترین بنده خدا در شهرستان صورت گیرد و فضا به نحوی فراهم شود که مردم در نقاط مختلف شهر و روستا از حضور ارزشمند این شهید بهره‌مند شوند.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=13907

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.