3

خلق حماسه‌ای دیگر توسط خادمیاران محمودآبادی در روز عید قربان

  • کد خبر : 4980
  • ۲۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۷
خلق حماسه‌ای دیگر توسط خادمیاران محمودآبادی در روز عید قربان
خادمان محمودآبادی امام رئوف در روز عید قربان با اهدای حدود ۲۵۰۰ بسته گوشت قربانی به نیازمندان، حماسه‌ ماندگار دیگری آفریدند.

به گزارش “خط شمال”  هم‌زمان با عید سعید قربان، تعداد ۸۸ رأس گوسفند توسط دفتر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان محمودآباد به‌صورت متمرکز قربانی شد.

گوسفندهای مذکور پس از عملیات ذبح‌ و پوست کندن، به منظور بسته‌بندی به حسینیه چهارده معصوم(ع) شهرستان محمودآباد انتقال یافته و همراه با نوای عاشقانه «جانم رضا(ع)» و «علی موسی‌الرضا(ع)»، توسط جمعی از خادمیاران رضوی این شهرستان، در بسته‌های یک کیلویی بسته‌بندی شد.

این بسته‌ها که تعداد آن بالغ بر ۱۲۸۰ عدد بود، به نوبت بین مسئولان کانون‌های مختلف توزیع شد تا به دست خانواده‌های کم‌بضاعت تحت پوشش آنان برسد.

شایان ذکر است بنا به گفته سیدعلی هاشمی‌نسب دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان محمودآباد، ارزش ریالی این ۸۸ رأس گوسفند حدود ۲۰۴ میلیون تومان بوده که این مبلغ تماماً از محل کمک‌های مردمی و مساعدت‌های خیرین شهرستان محمودآباد تأمین شده است.

وی همچنین گفت علاوه بر آن ۸۸ رأس گوسفند قربانی‌شده به‌صورت متمرکز، کانون‌های محلی ۵۸گانه نیز هرکدام تعدادی گوسفند و حتی گاو قربانی کرده‌اند که طبق آمار تقریبی، مجموعاً حدود ۱۵۰ رأس گوسفند و ۲ رأس گاو در سطح شهرستان محمودآباد قربانی شده که با احتساب آن‌ها مجموع کل بسته‌های گوشت قربانی توزیع شده توسط مجموعه‌های خادمیاری شهرستان محمودآباد بالغ بر ۲۵۰۰ بسته شده که عدد قابل توجهی است و بدین ترتیب حماسه‌ای دیگر به همت خادمان امام رضا(ع) در شهرستان محمودآباد رقم خورده است.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=4980

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.