9
فرمانده سپاه محمودآباد:

خدمت اثرگذار مسئولان به مردم، دست دشمن در شایعه‌سازی را کوتاه می‌کند

  • کد خبر : 9380
  • ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۱
خدمت اثرگذار مسئولان به مردم، دست دشمن در شایعه‌سازی را کوتاه می‌کند
فرمانده سپاه محمودآباد در جلسه مشترک هیئت اندیشه‌ورز بسیج مدیران کارگروه‌های مجمع بسیجیان و مدیران بسیج اقشاری گفت:خدمت اثرگذار مسئولان به مردم، دست دشمن در شایعه سازی را کوتاه می‌کند.

به گزارش “خط شمال” سرهنگ اسماعیل ابراهیم‌نژاد در این خصوص اظهار داشت: حضور بسیج به‌صورت میدانی قطعا به مسئولان کمک خواهد کرد و توجه به ۳ جهاد برای بسیجی دارای اهمیت است.

وی افزود: جهاد تبیین اولین جهادی است که بسیجیان باید در میدان به آن عمل کنند و اقدام به تبیین برای جهاد و انقلاب و عملکرد بی‌منت بسیج باشد.

فرمانده سپاه محمودآباد با اشاره به اینکه تبیین باید به موقع انجام شود تا دشمن سوء استفاده نکند، گفت: عمل به موقع در فضای مجازی می‌تواند تفکر بسیجی را به نمایش بگذارد و فرصت به عمل دشمن ندهد.

سرهنگ ابراهیم‌نژاد تبیین خدمت را دومین تبیین مهم برای میدان عمل دانست و افزود: خدمت اثرگذار مسئولان در میدان عمل می‌تواند کمک به مردم باشد و دست دشمن را برای ترویج شایعات کوتاه کند.

وی در پایان جهاد سوم را جهاد امیدآفرینی اعلام کرد و یادآور شد: ایجاد امید در بین جامعه از الزامات بسیجیان در میدان باشد تا ریشه ترویج ناامیدی دشمن را از بین ببریم.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=9380

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.