3
شهردار سرخ‌رود:

خبرنگاران واقعیت‌های جامعه را انعکاس دهند

  • کد خبر : 11239
  • ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۷
خبرنگاران واقعیت‌های جامعه را انعکاس دهند
شهردار سرخ‌رود گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه سعی کنند که انتقادات و خواسته‌یتان برگرفته از واقعیت‌های وضع موجود در جامعه باشد چراکه اینگونه با جامعه مطلوب‌تر خواهیم رسید.

به گزارش “خط شمال” مهندس محسن کبود فیروزجایی در آیین تجلیل از خبرنگاران اظهر داشت: زحمات و تلاش شما اصحاب رسانه بر کسی پوشیده نیست و این آیین جهت قدرشناسی از شما بزرگواران برگزار شد.

وی تصریح کرد: خبرنگار زمان و مکان نمی‌شناسید و در طول 24 ساعت با توجه به پیشرفت تکنولوژی در حال آماده سازی اخبار باکیفیت برای اطلاع‌رسانی به مردم است.

شهردار سرخ‌رود افزود: در تمامی حوزه‌ها اطلاع‌رسانی و خبر اولین موضوع قابل بررسی است که نشان از اهمین و ارزش جایگاه شغلی شما خبرنگاران خواهد بود.

مهندس کبود ادامه داد: مدیران نیازمند تعامل مناسب با خبرنگاران است تا بتواند عملکردها را به توسعه در شهر یا روستا برساند.

وی خاطرنشان کرد: سعی کنید انتقادات و خواسته‌یتان برگرفته از واقعیت‌های وضع موجود در جامعه باشد چراکه اینگونه با جامعه مطلوب‌تر خواهیم رسید.

شهردار سرخ‌رود در پایان یادآور شد: مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر قطعا تعامل با اصحاب رسانه خواهند داشت چراکه در سطح شهر پروژه‌های مهمی در دست انجام است.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=11239

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.