2
نماینده مردم محمودآباد و نور در مجلس شورای اسلامی:

خبرنگاران می‌توانند به‌عنوان اشاعه‌کنندگان فرهنگ عمومی باشند

  • کد خبر : 1247
  • ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۸
خبرنگاران می‌توانند به‌عنوان اشاعه‌کنندگان فرهنگ عمومی باشند
نماینده مردم محمودآباد و نور در مجلس شورای اسلامی گفت: خبرنگاران می‌توانند به‌عنوان اشاعه‌کنندگان فرهنگ عمومی باشند چراکه باید برخی باورها را در بین جوانان فرهنگ‌سازی کنیم و در این زمینه نقش خبرنگاران بسیار تاثیر‌گذار خواهد بود.

سعید فرزانه در جلسه شورای فرهنگ عمومی سرخ‌رود که صبح امروز با حضور حجت‌الاسلام تقی‌زاده امام جمعه، امین رنجکش بخشدار، صادق خوشخو رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، اعضای شورا و خبرنگاران شهرستان محمودآباد در مصلی سرخ‌رود برگزار شد، اظهار کرد: دشمنان همچنان در کشور به دشمنی خود ادامه می‌دهند و یکی از زمینه‌هایی که بر روی آن کار می‌کنند؛ فرهنگ عمومی و عفاف و حجاب است.

وی افزود: گرچه فراز و نشیب‌های زیاد و مدیریت‌های نادرست و نا کارآمد را در کشور مشاهد هستیم اما برای ما این مشکلات خدشه‌ای ایجاد نمی‌کند و باید در مقابل سرمایه‌گذاری دشمن برای جوانان بایستیم؛ ما از زمان ۸ سال جنگ تحمیلی این مشکلات را دیدیم؛ در حال حاضر شورای فرهنگ عمومی باید فرهنگ‌‌سازی درست را در بین جوانان نهادینه کند.

نماینده مردم محمودآباد و نور در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ایام محرم را در پیش داریم؛ برخی الگوها زیباست همانند الگوی مقام معظم رهبری که حتی به تنهایی مراسم امام حسین (ع) را اجرا کردند و کرونا نباید بهانه‌ای برای فراموشی فرهنگ عاشورا باشد.

فرزانه خاطرنشان کرد: با رعایت کامل پروتکل بهداشتی محرم امسال را نیز باشکوه برگزار می‌کنیم؛ زمانی که رهبر انقلاب شیوه‌نامه‌های بهداشتی و ستاد ملی کرونا را باور دارند بنابراین ما هم باید با جمعیت کمتر و رعایت فاصله‌ها بدون حذف صورت مسئله مراسمات و نماز جمعه را برگزار کنیم.

وی گفت: وظیفه ما این است که یاران نظام را افزایش دهیم و یکی از راهکارها ایجاد رفاه برای مردم است.

نماینده مردم محمودآباد و نور در مجلس شورای اسلامی در خصوص مشکلات آبی در شهرستان محمودآباد و شهر سرخ‌رود گفت: برای اصلاح شبکه داخلی آب که فرسوده شده؛ نیازمند بودجه ملی هستیم و با بودجه‌های استانی امکان اجرای پروژه ملی نیست.

فرزانه با بیان اینکه تا ۳۲ درصد آب آشامیدنی ما هدر رفت دارد، افزود: بحث کم آبی و قطعی آب مشکلی است که باید با مدیریت درست کارشناسان و مسئولان ذی‌ربط مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد.

وی در پایان گفت: انتقال قدرت در کشور ما به برکت ولایت فقیه با آرامش کامل انجام می‌شود و به‌عنوان یک باور عمومی است و همیشه تجربه ثابت کرد که مدیران دلسوز باعث می شوند بسیاری از مشکلات ما حل شود.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=1247

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.