5
امام جمعه سرخ‌رود در آیین تجلیل از اصحاب رسانه مطرح کرد:

خبرنگاران سربازان جامعه تمدن نوین اسلامی/ موفقیت‌ها در سایه تعامل و وحدت شکل می‌گیرد

  • کد خبر : 11233
  • ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۱
خبرنگاران سربازان جامعه تمدن نوین اسلامی/ موفقیت‌ها در سایه تعامل و وحدت شکل می‌گیرد
امام جمعه سرخ‌رود گفت: خبرنگاران رسالت سختی برای اطلاع‌رسانی بر عهده دارند بنابراین می‌توان گفت که خبرنگاران و اصحاب رسانه در عصر فعلی سربازان جامعه تمدن نوین اسلامی هستند.

به گزارش “خط شمال” حجت‌الاسلام مهدی تقی‌زاده در آیین تجلیل از خبرنگاران شهرستان محمودآباد با اشاره به اینکه انعکاس خبر باید با کیفیت و سریع باشد، اظهار داشت: امروز باید تمام کارهایمان همانند روزهای دفاع مقدس باشد و برای رضای خدا در عرصه جهاد تبیین قدم برداریم.

وی تصریح کرد: امروز جریان بزرگی با نام جریان مقاومت شکل گرفته و در آن ما پیروز هستیم چراکه کار برای خداست؛ نیازسنجی جامعه در عرصه خبررسانی یکی از درخواست‌های ما از شما خبرنگاران است تا با بروزرسانی خبرها آن را انعکاس داده و به مردم اطلاع‌رسانی کنید.

امام جمعه سرخ‌رود با بیان اینکه در تمامی حوزه‌ها از جمله سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی مشاورانی داریم، افزود: در برخی موارد ما آگاه نیستیم و در دفتر امامت جمعه باز است و خبرنگاران مشاوران ما باشند و مطالبه مردم را به ما انتقال می‌دهند.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده در ادامه گفت: ما وام‌دار کسی نیستیم و باید به خدای خود پاسخ دهیم؛ در پیچ تاریخی قرار گرفته که هر کدام رسالتی را بر عهده داریم بنابراین خبرنگاران و اصحاب رسانه در عصر فعلی سربازان جامعه تمدن نوین اسلامی هستند.

وی خاطرنشان کرد: زمانی‌که می‌گوییم در عصر تمدن نوین قرار داریم بنابراین امروز امام زمان (عج) از ما می‌خواهد تا در جامعه به‌عنوان یک فرد یا مسئول گوش به فرمان منویات مقام معظم رهبری نائب امام زمان باشیم.

امام جمعه سرخ‌رود ادامه داد: چهل و چهار سال است که انقلاب ما پابرجاست و همواره نقاط مشترک زیادی را تجربه کرده و کارهای بسیار بزرگی در کشور انجام می‌شود.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده در پایان یادآور شد: در سایه وحدت و تعامل می‌توان عملکردها را به خوبی به مردم اطلاع‌رسانی کرد و به‌نوعی امید آفرینی در سطح جامعه شکل گیرد.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=11233

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.