5

خبرنگاران دیده‌بانان جامعه در هدایت افکار عمومی هستند

  • کد خبر : 11640
  • ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۵
خبرنگاران دیده‌بانان جامعه در هدایت افکار عمومی هستند
مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد با بیان اینکه خبرنگاران دیده‌بانان جامعه در هدایت افکار عمومی هستند، گفت: اصحاب رسانه می‌توانند با شناخت انتظارات، خواسته‌ها و نیازهای مردم و انتقال دو سویه اطلاعات بین مردم و مسئولان نقش مهم خود را در تعالی کشور ایفا کنند.

به گزارش “خط شمال” محمد هادی‌زاده در نشست خبری با فعالان عرصه بخش کشاورزی شهرستان محمودآباد اظهار داشت: هفدهم مردادماه به مناسبت سالروز شهادت خبرنگار متعهد و شجاع، شهید محمود صارمی به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است و این روز فرصت ارزشمندی است تا از جایگاه معنوی و زحمات صادقانه اصحاب رسانه در مسیر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی جامعه تقدیر شود.

وی افزود: خبرنگاران به عنوان دیده بانان جامعه در هدایت افکار عمومی نقش مهمی برعهده دارند و می توانند با شناخت انتظارات، خواسته ها و نیازهای مردم و انتقال دو سویه اطلاعات بین مردم و مسوولان نقش مهم خود را در تعالی کشور ایفا کنند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد ادامه داد: تلاش خبرنگاران زمینه ساز آگاهی و شفافیت و تقویت اعتماد اجتماعی و روحیه امیدواری در جامعه است که امروزه بیش از گذشته باید به آن پرداخته شود.

هادی‌زاده خاطرنشان کرد: انعکاس مسائل و مشکلات از سوی رسانه‌ها می‌تواند شاه‌کلید حل بسیاری از مشکلات باشد.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها به‌عنوان پل ارتباطی می‌توانند نقش مؤثری در کاهش معضلات و مشکلات اجتماعی از جمله بیکاری داشته باشند، گفت: رسانه رکن چهارم دموکراسی است و رکن دیگری نیز به دموکراسی اضافه شده که همانا آزادی‌های مدنی و آزادی قلم است که باید توجه ویژه ای به این موضوع داشته باشیم.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=11640

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.