3
امام جمعه محمودآباد:

حکومت اسلامی برای خدمت‌گذاری به مردم تاسیس شد

  • کد خبر : 11524
  • ۰۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۸
حکومت اسلامی برای خدمت‌گذاری به مردم تاسیس شد
امام جمعه محمودآباد با اشاره به اینکه حکومت اسلامی برای خدمت‌گذاری به مردم تاسیس شده است، گفت: کسانی که واقعاً دلشان برای کشور، دین، انقلاب، ارزش‌های انسانی می‌تپد و نگران همه این‌ها هستند، باید بدانند میزان و ملاک، مقام و ریاست و پست نیست میزان خدمت است؛ چون این مقام دوره‌ای دارد، عمرش بسیار کوتاه و تمام شدنی است.

به گزارش “خط شمال” حجت‌الاسلام سید احمد جباری در خطبه نماز جمعه ضمن گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: همگان می‌دانند عمر دولت و مسئولیت شهید رجایی و باهنر بسیار کوتاه بود، امّا عمق داشت و برکت دولت آن دو بزرگوار به جهت اخلاص ناب و توجه به ارزش‌ها و ساده زیستی بیش از حد و مردمی بودن اُسوه و زبان زد عام و خاص شدند در نظام اسلامی طول عمر و دوران حکمرانی ملاک ارزش گذاری از اهمیت برخوردار است.

وی ادامه داد: در مدیریت و مسئولیت هرگز به خود نپرداختن و منابع خود و گروه و حزب خود را لحاظ نکردن دغدغه رفع محرومیت و تبعیض را در جامعه داشتن و برای عدالت اجتماعی گام بلند برداشتن و عزم جدّی در عزّت و اعتلای نظام و جامعه دینی در نگاه بین المللی داشتن واقعاً سبک زندگی شهید رجایی و بهشتی و باهنر و سلیمانی ها همیشه طالب و خواهان و علاقمند دارد، چون مرام آن ها آشنای با فطرت های پاک است.

امام جمعه محمودآباد تصریح کرد: کسانی که از ابتدا خدمت خود را در میان شهادت همان رنگ و رویه و مرام و با مردم بودن را حفظ کردند و حتّی اگر دیدند با وجود همه تلاش ها و خدمتگذاری شبانه روزی نمی توانند آنچنان که شایسته است برای مردم در جهت محرومیت زدایی کار بکنند زندگی خود را همسان طبقات ضعیف می کردند.

حجت‌الاسلام جباری افزود: امام راحل بارها فرمودند اقتدار هرکشوری ارتباط تنگاتنگ به حمایت آحاد مردمش دارد و تا زمانی که مردم از خدمات مسئولان و حاکمانشان راضی و خشنود هستند از نظام پشتیبانی خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: واقعاً طی 43 سال انقلاب ما غیر این را ندیدیم هر جا از طرف مسئولان نظام و مسئولین کمکی از مردم خواسته شد و صدای “هل من ناصر ” مسئولان بلند گردید مردم هم خودشان و هم آن چه در اختیار داشتند را به میدان آوردند و حجت را بر مسئولان تمام کردند بنابراین رهبری فرمودند هیچ دولتی بدون کمک و همیاری مردم نمی تواند موفق شود ؛ مسئولان باید قدردان نیروی مردمی باشند.

امام جمعه محمودآباد گفت: پیروزی و کسب افتخار دیگر نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت آقای رئیسی در صحنه بین المللی و جبهه دیپلماتیک؛ حضور و سخنرانی و پذیرش ایرانِ اسلامی به عنوان عضو گروه (( بریکس )) در اجلاس آفریقای جنوبی که یکی از مهم‌ترین اجلاس های بین المللی است.

حجت‌الاسلام جباری یادآور شد: بدون هیچ شک و تردیدی، افتخاری بس بزرگ برای کشوری است که دنیا دست به دست هم داد تا آن را منزوی و نابود کند و ارتباطش با دنیای اطراف آن قطع گردد ولی یک روز در شانگهای و در مرحله بعد (( بریکس )) علاوه بر آن همه سفرها به کشورها و قاره های متعدد عضویت قطعی و حتّمی پیدا می کند در حالی که کشور های فراوانی در نوبت عضویت قرار دارند .

وی بیان داشت: این ها نشان دهنده تغییرات جدّی در نظام و نظم بین المللی و ساختار اقتصادی نزدیک به نصف مساحت جهان متعلق به پنج کشور اعضای اصلی، فعلی و جمعیت شان 93 درصد کل جمعیت دنیا و حجم کل اقتصادشان 24 درصد کل جهان را تشکیل می دهد.

امام جمعه محمودآباد در پایان گفت: اهمیت قضیه از این جهت است که آمریکا در دورانی که مشغول باج گیری از کشورهای مختلف است و سرگرم تحریم کردن های کمرشکن کشورها برای بی اثر کردن تحریم ها و یا در آینده برای در امان ماندن از این حربه آمریکاییها به دنبال حذف دلار و ارتباط به کشورهای قوّی اقتصادی جهان هستند تا فشار تحریم ها را خنثی و بی اثر بکنند.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=11524

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.