4

حماسه اسلامی ششم بهمن آمل ظرفیت ملی شدن را دارد

  • کد خبر : 13916
  • ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۵
حماسه اسلامی ششم بهمن آمل ظرفیت ملی شدن را دارد
معاون استاندار و فرماندار ویژه آمل با تاکید بر انتقال حماسه اسلامی ششم بهمن سال ۶۰ بر آیندگان مطرح کرد: این حماسه با توجه بر اهمیت جایگاهش، ظرفیت ملی شدن را دارد.

به گزارش “خط شمال” ذات‌اله زارعی در جلسه شورای اداری این شهرستان واقع در سالن ششم بهمن فرمانداری ویژه آمل با اشاره به اهمیت مدیریت در نهادها و ادارات اظهار کرد: مدیران برای مدیریت است و مدیران در جایگاه خود نیاز به ارائه گزارش‌های عملکرد خود هستند چراکه هر یک از آنها ولی نعمتان مردم هستند و باید بداند در چه جایگاهی قرار دارند و نقش وظایف خود بداند.

وی با بیان اينکه نقطه اوج سیر مشروطه‌خواهی در واقعه عاشورا و قیام و شهادت آقا اباعبدالله(ع) است و انقلاب اسلامی میراث‌دار این سیر تکاملی می‌باشد، افزود: باید نگاهمان را در حوزه‌های مختلف عمق بخشیده و به مسائل روز خلاصه نکرد؛ نقش نظام جمهوری اسلامی تا به امروز بر این امر بوده و نقش مدیران نیز باید گسترده‌تر بخشید و در حوزه کاری و اجتماعی باید به طور عمقی مورد توجه قرار داد.

زارعی با تاکید براینکه هیچ اندیشه‌ای غیر از اندیشه تفکر انقلابی نظام جمهوری اسلامی پایدار نماند آن هم به دلیل برخورداری از نگاه معنوی محوری، اسلامی و دینداری، اظهار داشت: اندیشه‌های غرب و شرق نابود و در حال نابودی است و تنها اندیشه ماندگار، انقلابی است که برگرفته از اندیشه ناب محمدی می‌باشد و همه ما موظف بر حفظ آن و انتقال به آیندگان هستیم.

فرماندار ویژه آمل با اشاره به اينکه باید در جنگ ترکیبی، جهاد تبیین و جهاد ترکیبی داشت همانطور مقام معظم رهبری تاکید داشتند، گفت: مدیران در دو حوزه عملکردی و اطلاع‌رسانی نقش مهمی دارند و در حوزه عملکردی باید بعضی رفتارها، موضوعات مهم کاری و نگرش‌ها را بداند و در این عرصه فعالیت‌شان در راه خدا و نگاه مدیران به کار در همین سمت باشد.

وی با بيان اينکه شاخص مدیر اسلامی شفافیت و اخلاص بوده و نکته مبهمی برای مردم وجود نداشته باشد که با اخلاصی و شفافیت باعث همراه شدن مردم با مسئولان و مدیران می‌شود، عنوان کرد: برخی از مدیران تعهد و انگیزه لازم نسبت به مسئولیت‌پذیری ندارند و با سلب مسئولیت کارها را بر دوش دیگران می‌اندازند در حالی که با همه ظرفیت‌ها نباید از قانون دور زد و از آن با تمام ظرفیت استفاده برد؛ همچنین توجه به مقولات فرهنگی و برپایی برنامه‌های متنوع فرهنگی در نهادها از سوی مدیران دستگاه‌های اجرایی مهم تلقی شود.

زارعی با تاکید بر اینکه زمانی جهاد تبیین تکمیل می‌شود که عملکرد مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی به چشم مردم بیاید و کامل اطلاع‌رسانی شود تا اعتماد مردم را ایجاد کند، گفت: پس نیاز به اطلاع‌رسانی دقیق از سوی مدیران به مردم است اگرچه نباید بعد اتمام کاری از ادامه کار متوقف شوند.

نماینده دولت سیزدهم در آمل با اشاره انتخابات پیشرو مطرح کرد: امسال ۱۱ اسفندماه انتخابات نماینده مجلس و خبرگان در پیش است و مدیران در این بخش وظایفی دارند و نباید برعلیه یا حمایت از کاندیدایی واکنش نشان دهند بلکه موظف بر اجرای راهبردهای منویات مقام معظم رهبری بر امنیت، سلامت هستند.

وی تصریح کرد: نیاز فعالیت بیشتر نسبت به افزایش حضور حداکثری مردم در پای صندوق رای از سوی مدیران است و براساس رعایت قوانین به تبلیغات برگزاری انتخابات بپردازند.

زارعی با شاره به واقعه حماسه اسلامی ششم بهمن سال ۶۰ آمل عنوان کرد: با توجه به ارزش‌گذاری این حماسه اسلامی نیاز به انتقال این واقعه مهم به آیندگان است بنابراین با توجه به تاکید استاندار مازندران بر ستاد استانی این واقعه، این حماسه مهم ظرفیت ملی شدن را دارد.

وی با بیان اینکه ورود به سرمایه‌گذار تلاش داشته و جذب آنها به اجرای پروژه‌های مهم امکانات لازم را ایجاد کنیم و فضا و بستر را برای سرمایه‌گذاری فراهم شود، در امر وضعیت آمار ازدواج و طلاق این شهرستان بیان کرد: طی هفت سال اخیر در امر ازدواج روند نزولی و طلاق رشد صعودی داشته و در زمینه میزان افزایش جمعیت روند نزولی را داشته است.

این مسئول خاطرنشان کرد: مدیری که در امر فسادستیزی و زمین‌خواری و ساخت‌وسازهای غیرمجازها، جنگل‌خواری، تغییر کاربری گامی برندارد در واقع همراه متخلفان خواهند بود.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=13916

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.