3

حماسه‌آفرینی دوباره خادمیاران محمودآبادی در روز عید قربان/ 2000 بسته گوشتِ قربانی بین نیازمندان توزیع شد

  • کد خبر : 10272
  • ۰۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۲
حماسه‌آفرینی دوباره خادمیاران محمودآبادی در روز عید قربان/ 2000 بسته گوشتِ قربانی بین نیازمندان توزیع شد
خادمان محمودآبادی امام رئوف(ع) در روز عید قربان با اهدای بیش از ۲۰۰۰ بسته گوشت قربانی به نیازمندان، حماسه‌ ماندگار دیگری آفریدند.

به گزارش “خط شمال” هم‌زمان با عید سعید قربان، تعداد حدود ۱۰۰ رأس گوسفند به همت دفتر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان محمودآباد به‌صورت متمرکز قربانی شد.

گوشت‌ گوسفندهای ذبح‌شده به منظور بسته‌بندی به حسینیه چهارده معصوم(ع) شهرستان محمودآباد انتقال یافته و در میان نوای عاشقانه «جانم رضا(ع)» و «علی موسی‌الرضا(ع)»، توسط جمعی از خادمیاران رضوی این شهرستان، در قالب بسته‌های یک کیلویی بسته‌بندی شد.

این بسته‌ها که تعداد آن بالغ بر ۱۲۰۰ عدد بود، به نوبت بین مسئولان کانون‌های مختلف توزیع شد تا به دست خانواده‌های کم‌بضاعت تحت پوشش آنان برسد.

سیدعلی هاشمی‌نسب، دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان محمودآباد، ارزش ریالی این حدود ۱۰۰ رأس گوسفند بالغ بر ۴۸۰ میلیون تومان بوده که این مبلغ تماماً از محل کمک‌های مردمی و مساعدت‌های خادمیاران و خیّران شهرستان محمودآباد تأمین شده است.

وی افزود: علاوه بر آن حدود ۱۰۰ رأس گوسفند قربانی‌شده به‌صورت متمرکز، برخی از کانون‌های محلی نیز به‌صورت جداگانه هرکدام چند رأس گوسفند و حتی گاو قربانی کرده‌اند که با احتساب آن‌ها مجموع کل بسته‌های گوشت قربانی توزیع شده توسط مجموعه‌های خادمیاری شهرستان محمودآباد بالغ بر ۲۰۰۰ بسته شده که عدد قابل توجهی است و بدین ترتیب حماسه‌ای دیگر به همت خادمان امام رضا(ع) در شهرستان محمودآباد رقم خورده است.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=10272

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.