10

حقی که شهدا بر گردن ما دارند، حق حیات با عزت است/ مجلس قوی، زمینه‌ساز حل مشکلات کشور

  • کد خبر : 14129
  • ۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۶
حقی که شهدا بر گردن ما دارند، حق حیات با عزت است/ مجلس قوی، زمینه‌ساز حل مشکلات کشور
امام جمعه سرخ‌رود با اشاره به اینکه حقی که شهدا بر گردن ما دارند، حق حیات با عزت است، گفت: ما اگر شهدا را گرامی می‌داریم به معنای آن است که همه آن‌چیزی که شهدا از ما خواستند را ارج می‌نهیم. از توصیه به ولایت فقیه و داشتن بصیرت تا حفظ و حراست از آرمان های انقلاب و حجاب.

به گزارش “خط شمال” حجت‌الاسلام مهدی تقی‌زاده در خطبه نماز جمعه امروز با اشاره به اینکه بعد ۳۰ سال هنوز هم شهید می آورند، اظهار داشت: انقلاب اسلامی هنوز هم شهید تقدیم اسلام می کند، مانند سردار عزیز اسلام سید رضی موسوی و چه تلاقی قشنگی است که این شهید عزیز در دی،ماهی که حاج قاسم عزیز به شهادت رسید،به فرمانده ملحق شد.

ویافزود: حقی که شهدا بر گردن ما دارند حق حیات با عزت است و ما اگر شهدا را گرامی می داریم به معنای آن است که همه آن‌چیزی که شهدا از ما خواستند را ارج می نهیم. از توصیه به ولایت فقیه و داشتن بصیرت تا حفظ و حراست از آرمان های انقلاب و حجاب.

امام جمعه سرخ‌رود تصریح کرد: چه بصیرتی بالاتر از اینکه التزام عملی به وصیت شهدا داشته باشیم که همان پشتیبانی و گوش به فرمان ولی فقیه بودن است. اگر دنبال راه و رسم شهدا هستیم، باید در هر لحظه و واقعه پیرو ولی فقیه باشیم. خواسته شهدا همان خواسته ولی فقیه بوده و هست.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده خاطنشان کرد: رهبر انقلاب مانیفست انتخابات را اعلام کردند، مشارکت قوی و رقابت واقعی و سلامت و امنیت انتخابات،۴ خصوصیتی بود که رهبر انقلاب به آن اشاره کردند. رهبر انقلاب به همه کسانی که تریبون دارند توصیه کردند که شرکت حداکثری را مورد توجه و تاکید قرار دهند.

وی یادآور شد: مجلس قوی است که زمینه ساز حل مشکلات کشور خواهد بود و مجلس ضعیف نمی تواند درست ریل گذاری کند. در مقابل سیل توطئه های دشمن که به دنبال تضعیف انتخابات است همه وظیفه دارند خود و دیگران را به شرکت در انتخابات ترغیب کنند،تا خدایی نکرده به انقلاب و کشور آسیب نرسد.

امام جمعه سرخ‌رود در پایان گفت: رژیم تروريست صهیونیستی برای به حاشیه بردن ناکامی ها و وحشی گری های خود دست به ترور زد و یکی سرداران رشید اسلام را به شهادت رساند. سردار سید رضی موسوی هر چند گمنام بود،اما همانند بسیاری از شهدا در بین زمینیان گمنام و در بین عرشیان شناخته شده بود.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=14129

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.