6
رییس موسسه آموزش عالی خزر محمودآباد:

حفظ کرامت انسانی؛ از اهداف مدیر تراز انقلاب باشد

  • کد خبر : 6144
  • ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۶
حفظ کرامت انسانی؛ از اهداف مدیر تراز انقلاب باشد
رییس موسسه آموزش عالی خزر محمودآباد با اشاره به اینکه مدیر تراز انقلاب باید متعهد، جهادی و آگاه باشد، گفت: آن چیزی که باید اساس اصلی یک مدیر در مدیریت باشد، حفظ کرامت و منزلت انسانی و حقوق شهروندی است که در نهاد خود با تزریق روحیه جاری می‌شود.

به گزارش “خط شمال” احسان شعبان‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ما در خصوص مدیریت تراز انقلاب اظهار داشت: در طول تاریخ به ویژه در دو دهه اخیر که مدیریت به معنای مدرن در دنیا مطرح شد حکومت های بسیار زیادی به خاطر نارضایتی مردم از سیستم مدیریتی و نظام اداری آن کشور از بین رفتند؛ به عنوان مثال امپراتوری تزار روسیه با 200 سال سابقه و نفوذ در کشور به خاطر نگاه ارباب رعیتی به مردم و رعایت نکردن کرامت انسانی به دست حزب کارگری از بین رفت.

وی تصریح کرد: در ایران نیز تا زمان ناصرالدین شاه که سلطنت یک سلطنت مطلقه بود و فرمان مشروعیت هنوز به امضاء نرسیده بود عنوان میشد که شاه جانشین خداوند در زمین است یعنی تمام چیزهایی که در زمین وجود دارد اموال شاه بوده و مردم بنده و رعیت او هستند اما در نهایت با مرگ ناصرالدین شاه و جانشینی مظفرالدین شاه، فرمان مشروطه امضاء و کشور دارای مجلس می‌شود و تا حدی مردم در تصمیم‌سازی‌ها دخیل می‌شوند.

رییس موسسه آموزش عالی خزر محمودآباد گفت: امروز ما افتخار این را داشته که بگوییم در کشوری زندگی می‌کنیم که مبنا و محور آن مردم بوده و دیدگاه‌ها تغییر کرده است؛ مردم ولی نعمت کشور هستند و مسئولان باید به آن‌ها خدمت کنند.

شعبان‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: عمده کسانی که به مدیران مراجعه می‌کنند، دارای مشکل هستند و وظیفه مدیر آن است در چارچوب موارد قانونی نهاد خود، با حفظ کرامت و منزلت فرد پاسخ‌گو باشد.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=6144

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.