6
امام جمعه سرخ‌رود؛

حفظ سلامت مردم، اولویت اصلی بهداشت و درمان باشد/ ضرورت تعامل و همکاری مسئولان در راستای خدمت بیشتر به مردم شهرستان محمودآباد

  • کد خبر : 10153
  • ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۵
حفظ سلامت مردم، اولویت اصلی بهداشت و درمان باشد/ ضرورت تعامل و همکاری مسئولان در راستای خدمت بیشتر به مردم شهرستان محمودآباد
دکتر عمادی رییس شبکه بهداشت و درمان محمودآباد و دکتر رحمانی رییس بیمارستان ظهر امروز با حجت‌الاسلام تقی‌زاده امام جمعه سرخ‌رود دیدار کردند.

به گزارش “خط شمال” حجت‌الاسلام مهدی تقی‌زاده در این دیدار ضمن تاکید بر ضرورت تعامل و همکاری مسئولان در راستای خدمت بیشتر به مردم شهرستان محمودآباد اظهار داشت: حفظ سلامت مردم باید اولویت اصلی بهداشت و درمان باشد.

وی خاطرنشان کرد: همکاری و هماهنگی‌های لازم برای حفظ سلامت مردم شهرستان باید تامین شود چراکه ارائه راهکار و پیشنهاد از طرف مسئولین و همکاری و مساعدت این عزیزان در رفع مشکلات و موانع تاثیرگذار خواهد بود.

امام جمعه سرخ‌رود گفت: خدمت به مردم افتخاری است بزرگ برای انسان‌ها تا از این راه به خداوند نزدیک شوند بنابراین خواستار توجه به پرسنل و کارکنان بهداشت و تخصیص امکانات بیشتر به مراکز و خانه بهداشت‌های بخش و شهر سرخ‌رود هستیم.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده در پایان تصریح کرد: اولین ضربه‌ها و خسارات ناشی از اختلاف بین نهاده‌ها، ادارات و مدیران به مردم خواهد بود و برای اینکه بتوانیم خدمت صادقانه داشته باشیم، نیازمند حفظ وحدت با تفکر انقلابی و ولایی و حمایت دلی و جانی در امورات خدمتی و مدیریتی است.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=10153

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.