3

حضور ۵۸ هزار شرکت‌کننده‌ در چهل و ششمین مسابقات سراسری قرآنی/ تربیت مجریان قرآنی و معارفی در دستور کار قرار دارد

  • کد خبر : 11317
  • ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۲
حضور ۵۸ هزار شرکت‌کننده‌ در چهل و ششمین مسابقات سراسری قرآنی/ تربیت مجریان قرآنی و معارفی در دستور کار قرار دارد
رییس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با اشاره به افزایش رشد کمی و کیفی قابل توجه مازندران در ارزیابی مسابقات قرآنی از حضور بیش از ۵۸ هزار نفر برای شرکت در چهل وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در مرحله شهرستانی مطرح کرد.

به گزارش خط شمال، حمید مجیدی مهر در حاشیه آیین اختتامیه مرحله استانی چهل وششمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف مازندران در جمع خبرنگاران از شرکت بیش از ۵۸ هزار نفر برای شرکت در چهل وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در مرحله شهرستانی عنوان و اظهار کرد: در این دوره پس از برگزاری مرحله استانی، برترین‌های مرحله کشوری آن نیز مشخص شدند.

وی بیان کرد: در دوره چهل وپنجمین دوره این مسابقات مجموع شرکت‌کنندگان حدود ۴۲ هزار نفر بوده که امسال با افزایش قابل توجهی مواجه بودیم.

رییس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با تاکید بر اینکه طی سه سال گذشته در استان مازندران با برگزاری مسابقات قرآنی مورد ارزیابی این مرکز قرار گرفته که از رشد کمی و کیفی قابل توجهی برخوردار بوده است، یادآور شد: امسال در این دوره بیشتر استان‌ها رشد خوبی نسبت به سال‌های گذشته در همه بخش‌ها داشته است.

مجیدی با بیان اینکه سازمان اوقاف و امورخیریه با اشاره به اینکه اوقاف به عنوان مرجع رسمی و تخصصی در برگزاری مسابقات قرآنی در کشور است، عنوان کرد: با توجه به اهمیت کیفی سازی محافل و مجالس قرآنی در سطح کشور؛ تربیت مجریان قرآنی و معارفی در دستور کار مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه برترین‌های امسال مسابقات استانی قرآن کریم مازندران، اگر تلاوت های خوب خودشان را برای مسابقات سراسری به استانداردها نزدیک‌تر کنند، امیدواری زیادی به موفقیت و کسب رتبه از آنها است، خاطرنشان کرد: امسال البته مسابقات مشابه در سطح کشور برگزار شده و شاید از نظر تعداد شرکت‌کننده‌ها از مرز ۱۰۰هزار نفر هم فراتر رفته اما به علت سطح بالای برگزاری مسابقات توسط سازمان اوقاف و تخصصی بودن آن به عنوان سکوی پرتابی برای بسیاری از قاریان برتر در رسانه ملی و مسابقات بین‌المللی و شناخته شدن در بین مردم شده است.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=11317

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.