5
مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران:

حضور شهدای گمنام مایه برکت است

  • کد خبر : 2818
  • ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۸
حضور شهدای گمنام مایه برکت است
مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه حضور شهدای گمنام در منطقه امیرآباد بهشهر مایه برکت است، گفت: شهدای گمنام اهل کمال هستند و حضورشان مایه برکت برای مردم منطقه بهشهر خواهد بود.

به گزارش قلم شمال آنلاین؛ سردار عبدالله ملکی در مراسم تشییع پیکر مطهر 2 شهید گمنام در بندر امیرآباد اظهار داشت: از هفت شهید تفحص شده در منطقه عملیاتی بدر و کربلای 5 که مهمان مردم مازندران بودند 3 شهید در بهشهر خاکسپاری شدند.

وی افزود: با بیان اینکه مردم عشرستاق در سالروز شهادت حضرت زهرا (س) استقبال خوب و تشییع باشکوهی از پیکر شهید گمنام داشتند، افزود: پیکر 2 شهید گمنام نیز امروز در بندر اقتصادی مازندران با شکوه خاصی تشییع و خاکسپاری شد.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه ان شاءالله به برکت این 2 شهید گمنام تکلیف منطقه آزاد تجاری اقتصادی مشخص بشود، تصریح کرد: مطمئن هستیم این مشکل به برکت این شهدا حل خواهد شد چراکه امیرآباد پتانسیل، استعداد، امکانات و زیرساختها را به عنوان بندر آزاد تجاری دارد.

سردار ملکی از تشییع باشکوه پیکر شهدا در بهشهر و بندرامیرآباد تشکر کرد و بیان داشت: قرار بود در این منطقه یک شهید گمنام داشته باشیم که با پیگیری مسئولین وزارت راه و بندر یک شهید دیگر اضافه شد و از همه مسئولین تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی اضافه کرد: مردم نشان دادند هیچ وقت مهمانان عزیز را فراموش نخواهند کرد چراکه هر چه داریم از شهداست و آنها اهل دل و معرفت و حقیقت هستند و ارتباط با شهدا مشکلات را حل خواهد کرد.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران بیان کرد: به برکت این 2 شهید، انتظار داریم هم مردم ارتباط‌شان با مسئولین بندر بیشتر بشود و هم اینکه اینجا مرکز معنویتی بشود و مردم از نورانیت این شهدا بهره‌مند بشوند.

سردار ملکی با بیان اینکه قرار شد سال آینده در ایام شهادت حضرت زهرا کاروان‌های شهدا در سطح ملی با عظمت و شکوه تشییع شوند، به تشییع پیکر 30 شهید گمنام در سال 94 اشاره کرد و ادامه داد: استان مازندران با لشکر 30 گرگان و 25 کربلا در دفاع مقدس حضور داشت و ان شالله به اسم لشکر 25 کربلا سال آینده کاروان با بصیرت 25 شهید گمنام را از رامسر تا گلوگاه داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه شهدا اطاعت پذیر بودند و در وصیت‌نامه‌های خود به پشتیبانی از ولایت فقیه تأکید داشتند، بر ولایت‌پذیری و شهیدپروری تأکید کرد.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=2818

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.