6

حضور تیم فوتسال بانوان نوای آمل در سوپر لیگ فوتسال کشور

  • کد خبر : 13033
  • ۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵
حضور تیم فوتسال بانوان نوای آمل در سوپر لیگ فوتسال کشور
تیم فوتسال بانوان نوای آمل در اولین دیدارش در مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور با تیم شاهین نوین نطنز بار دیگر به رقابت‌های سوپر لیگ راه یافت.

به گزارش‌ “خط شمال” مجتبی روشن مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صنایع آشامیدنی نوا با اشاره به اینکه تیم نوا با زیر مجموعه هولدینگ بزرگ فذا موفق به کسب قهرمانی لیگ برتر فوتسال بانوان کشور در سال گذشته شد و این موجب بر تصمیم ادامه تیمداری در این حوزه شد، اظهار کرد: این مجموعه توانست افتخاراتی بزرگ در حوزه ورزشی برای استان مازندران و آمل چون عنوان قهرمانی در کشتی فرنگی، نائب قهرمانی در کشتی آزاد و نائب قهرمانی در حوزه وزنه‌برداری کسب کند.

وی با اشاره به اینکه ورزش بانوان این شهرستان مغفول مانده است، عنوان کرد: طی بازدید استاندار مازندران از شرکت فولادین ذوب در سال گذشته تاکید بر حفظ و ادامه فعالیت فوتسال بانوان داشتند با توجه به این‌که در حوزه بانوان در مازندران و آمل از فقر فراوانی مواجهه است و این توصیه از سوی استاندار هوشمندانه بود.

روشن با اعلام اینکه برای اولین بار در مازندران تیم فوتسال بانوان نوا توانست مقام قهرمانی در لیگ برتر را کسب کند، افزود: امسال نیز با همان کادر فنی و طی قرارداد با بازیکنان جدید و گذشته و البته با کمی تاخیر در مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان کشور حضور می‌یابد که اولین رقابت خود را در مصاف با تیم شاهین نوین نطنز در روز جمعه پنجم آبان ماه می‌رود.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی نوای آمل در ادامه از ایجاد آکادمی تخصصی ورزشی مطرح کرد و گفت: به دنبال ایجاد یک آکادمی تخصصی و حرفه‌ای ورزشی خصوصا در حوزه فوتسال، کشتی، والیبال، وزنه‌برداری، فوتبال و بسکتبال هستیم که برای حمایت این پروژه استاندار مازندران قول مساعد جهت اهدای زمین دادتد.
وی ادامه داد: مازندران در حوزه آکادمی تخصصی مغفول مانده و تاکنون هیچ سرمایه‌گذاری ورود پیدا نکرده است که طی رایزنی با هیات مدیره فولادین ذوب آمل و تصمیم‌گیری مدیریت شرکت تاکید بر رسیدگی و حضور مستمر جهت حمایت تیم فوتسال بانوان نوا از سوی اعضای این هیات مدیره شد.

روشن هدف تیم را قهرمانی و راه‌یابی به مسابقات سوپر لیگ عنوان و خاطرنشان کرد: هم‌اکنون این تیم برنامه‌ریزی‌های لازم جهت حضور در مسابقات لیگ برتر را انجام داده و بازیکنان آن تمرینات خود را آغاز کردند.
هاشم جمشیدپناه، رئیس اداره ورزش و جوانان آمل نیز در این نشست از حمایت این نهاد از بخش‌های خصوصی جهت تیمداری در حوزه‌های مختلف ورزشی بیان و اظهار کرد: شرکت فذا همیشه سعی می‌کند در حوزه فرهنگی و ورزشی اثرگذار باشد و حضور تیم فوتسال نوا نشان توجه این شرکت به ورزش بانوان دارد که جای قدردانی دارد.

وی با بیان اینکه امسال چهار تیم ورزشی از آمل در لیگ برتر کشوری حضور دارند، گفت: همچنین سه تیم در لیگ دسته یک حضور دارند که در مجموع هفت تیم از این شهرستان شامل می‌شود.

بابک بهمنی، مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولادین ذوب آمل در ادامه این نشست با اشاره به اینکه با حمایت مجموعه فولادین ذوب در سوپر لیگ ثبت قرارداد و نقل و انتقالات تیم نوا انجام شد و با سرمربی و 11 فوتبالیست‌های فصل گذشته قرارداد بسته شد، گفت: هم‌اکنون وضعیت تیم به خوبی به سر می‌برد و بازیکنان به تمرینات خود جهت حضور در اولین دیدار خود مشغول هستند.

بابکی خاطزنشان کرد: جهت حضور و راه‌یابی به مسابقات سوپر لیگ همه بازیکنان تیم چندین هفته زیر نظر مربی تمرینات خود را انجام می‌دهند که البته در راستای حضور در مسابقات لیگ برتر با تاکید مدیرکل ورزش و جوانان و استاندار مازندران موفق به رایزنی با مدیران ارشد شدیم و امیدواریم بتوانیم به مسابقات سوپر لیگ کشور راه یابیم.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=13033

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.