12

حجاب استایل باند دوم کشف حجاب است/ خطر تباه شدن اعمال اربعین برای برخی زنان چادری

  • کد خبر : 14228
  • ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۹
حجاب استایل باند دوم کشف حجاب است/ خطر تباه شدن اعمال اربعین برای برخی زنان چادری
پژوهشگر فضای مجازی و رسانه با اشاره به اینکه حجاب استایل باند دوم کشف حجاب است خاطرنشان کرد: خطر تباه شدن اعمال اربعین برای برخی از زنان چادری وجود دارد.

به گزارش “خط شمال” سیدعلیرضا آل داوود در گفت‌وگو با ما درخصوص پدیده حجاب استایل اظهارکرد: یکی از پدیده‌هایی که دشمن دارد آن را در شبکه‌های اجتماعی تقویت می‌کند پدیده حجاب استایل است.

وی خاطرنشان کرد: اگر دشمن در قشر خاکستری جنبش مهسا امینی و کشف حجاب را تبلیغ می‌کند، در جریان انقلابی نیز حجاب استایل ها را تبلیغ می‌کند.

پژوهشگر فضای مجازی و رسانه تصریح کرد: یکی از مهمترین مشکلاتی که حجاب استایل ها ایجاد می‌کنند نگاه ابزاری است که به دین دارند و دچار التقاط هستند.

آل داوود یادآورشد: برای نمونه برخی از این افراد می‌گويند که من چون چادر بر سر دارم می‌توانم آرایش غلیظ هم کنم یا من که چادر دارم پس می‌توانم زیر چادرم لباس نامناسب بپوشم و چیزی مانند عبای اربعین و شال اربعین بذارم که در واقع این‌ها افاده و تکبر است.

وی تاکید کرد: سفر اربعین همیشه سفر سختی بوده و درسته کسی که به سفر اربعین می‌رود لباس راحت‌تری می‌پوشد اما در همان ریاضت سفر اربعین، برکاتی وجود دارد.

پژوهشگر فضای مجازی و رسانه، حجاب استایل را باند دوم کشف حجاب دانست و گفت: افرادی که به این پدیده دچار شدند به درستی دین را نفهمیدند یا اینکه از تلفات جنگ شناختی و ادراکی دشمن هستند.

آل داوود یادآورشد: دشمن آمده روی این قشر کار کرده و دارد از خانواده‌های محجبه یک تصویرسازی می‌کند و این تصویرسازی بهانه‌ای برای سوءاستفاده کنندگان کشف حجاب شده است.

وی با اشاره به اینکه تبرج در دین ما حرام است اظهارکرد: دشمن در واقع یک فعل حرام را دارد در جامعه رواج می‌دهد.

مدرس سواد رسانه و سواد فضای مجازی تاکید کرد: متاسفانه برخی از بانوان که چادری هم هستند اما با آرایش غلیظ و کاشت ناخن در اربعین امام حسین(ع) حاضر می‌شوند که با این شرایط اگر تمام اعمال را هم انجام دهد اعمالش تباه می‌شود چراکه این زن پاک نیست که بخواهد اعمال آن درست انجام شود.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=14228

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.