2

جنایت بزرگ در حرم مطهر شاهچراغ؛ نشان دهنده اوج کینه دشمنان نسبت به ملت و نظام است

  • کد خبر : 5953
  • ۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۶
جنایت بزرگ در حرم مطهر شاهچراغ؛ نشان دهنده اوج کینه دشمنان نسبت به ملت و نظام است
امام جمعه سرخ‌رود گفت: جنایت بزرگ در حرم مطهر شاهچراغ نشان دهنده اوج کینه و عداوت دشمنان نسبت به ملت و نظام است؛ عده‌ای از مردم مومن و شریف که در بین آن‌ها کودکان و زنان هم قرار داشتند؛ به بازماندگان این حادثه تروریستی و تمام مردم ایران تسلیت می‌گوئیم.

به گزارش ” خط شمال” حجت‌الاسلام مهدی تقی‌زاده در خطبه نماز جمعه امروز اظهار داشت: مجامع بین‌المللی کجایند، تا این جنایت را ببینند و محکوم کنند، مدعیان آزادی و حقوق بشر کجایند، تا پیام‌های تسلیت و سوزناک منتشر کنند. خون این شهدا نشان داد، آنها کوچکترین اهمیتی به جان و عقیده مردم قائل نیستند و خودشان‌ و همفکرانشان در داخل و خارج به دنبال تکه تکه شدن ایران هستند.

وی افزود: هدف آنها همان چیزی است که در فتنه و اغتشاشات اخیر به دنبال آن بوده و هستند. آنها به دنبال آن هستند تا در مسیر پیشرفت کشور سنگ اندازی و مانع تراشی کنند. به دنبال آن هستند تا مردم و مسئولین به جای پرداختن به مسائل اساسی کشور،از اقتصاد و فرهنگ گرفته،تا سیاست و دیپلماسی،به چنین اتفاقاتی شوند.

امام جمعه سرخ رود در ادامه با اشاره به دیدار رهبر انقلاب با مسئولین گفت: مراقب باشید این مسائل حواس شما را پرت نکند و از کارهای اصلی و اساسی باز نمانید. امروز کشور احتیاج دارد،تلاش های اقتصادی دولت با قدرت بیشتری ادامه یابد. کشور احتیاج دارد طرح های پیرامون مسئله مسکن با قدرت پیگیری و ادامه یابد.

حجت الاسلام تقی زاده تصریح کرد: دیپلماسی اقتصادی و سیاسی،علی الخصوص با همسایگان باید ادامه پیدا کنند. امروز فتنه و اغتشاشات و ترقه پراکنی ها نباید،تولید و اشتغال کشور را دچار اختلال کند. بیش از یک سال از عمر دولت گذشت،و همچنان و بیش هر زمان دیگر نیازمند کار جهادی هستیم.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری چه زیبا و دقیق از مفهوم نخبگی تعریف ارائه دادند،که نخبه آن انسان صاحب استعداد و پرتلاش است که از هدایت الهی بهره گرفته است. نخبه باید در کنار مردم باشد و ظرفيت شخصی خود را تبدیل به ظرفيت ملی کند. حال شما ببینید بعضی افراد و دانشجو نماها،که دغدغه فکری آنها سلف مختلط است،و ادبیات آنها سرشار از کلمات و الفاظ رکیکی است که در چال میدان ها هم شاهد چنین ادبیاتی نیستیم،آیا می توان به این افراد نخبه گفت.

امام جمعه سرخ رود یادآور شد: افرادی که ساحت علمی و مقدس دانشگاه را هم خدشه دار کردند. باید این افراد را از جامعه علمی و دانشجویی جدا کرد،و تأدیب شوند. تشکر می کنیم از دولت مردان و مسئولینی که در دانشگاه ها حاضر شدند و با سعه صدر مطالبات دانشجویان را شنیدند و پاسخ دادند،
ان شالله این برنامه ادامه داشته باشد. هر چند که بعضی ها به جای گفت و گو ترجیح دادند فحاشی کنند.

حجت الاسلام تقی زاده افزود: الحمدالله حقانیت نظام در اتفاقات اخیر به خوبی برای هر انسان منصفی روشن شد. دیدند که برخی دنبال اعتراض نیستند،بلکه دنبال اغتشاش هستند. برخی دنبال‌ ویرانیند نه آبادانی. آنها به دنبال استفاده ابزاری از زنان هستند،نه حقوق آنها؛ برخی دنبال فحاشی اند نه مطالبه و گفت و گو و همه این ها در جهت آن است که دشمنان از پیشرفت ایران می ترسند،از اینکه ایران با پیشرفت علمی و اقتصادی و سياسي هژمونی آن ها را تهدید کند.

وی خاطرنشان کرد: اما مردم ایران با هوشياري و بصیرت خود،از این فتنه‌ ها با توکل بر خدا عبور کردند و خواهند کرد و به مسیر پیشرفت ادامه خواهند داد.
یک توصیه هم به افرادی که از قِبل نظام به آلاف و الوفی رسیدند،می کنیم.

امام جمعه سرخ رود اظهار کرد: مواظب حرفهای بی اساس خود باشید،مواظب موضع گیری های تفرقه افکنانه خود باشید،که اگر کوچکترین آسیبی به نظام برسد،مطمئن باشید دود آن اول به چشم خودتان خواهد رفت و شما دیگر آن منبر پر زرق و برق و سفره رنگین را نخواهید داشت (اشاره به مولوی عبدالحمید).

وی بیان کرد: تشکر می کنیم از رزمایش اقتدار سپاه در منطقه مرزی ارس. برخی دولت های منطقه این پيام اقتدار را دریافت کنند که ایران در مورد امنیت مرزهای خود،کوچک ترین تهدید را مقتدرانه جواب خواهد داد. موجودیت اسرائیل رو به نابودی است،شما موجوديت خود را به این عنصر رو به زوال گره نزنید.

امام جمعه سرخ رود در پایان گفت: آل سعود اتمام حجت فرمانده سپاه را جدی بگیرد،که اگر رسانه های وابسته به آنها رفتار خود را کنترل نکنند،دود این فتنه‌ افکنی به چشم خودشان خواهد رفت. شمایی که در باتلاق یمن گیر کرده اید،چگونه می توانید روبروی ایران مقتدر بایستید. ایرانی که امروز دنیا مبهوت قدرت نظامی و موشکی و پهپادی اوست.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=5953

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.