0

جلسه شورای اداری شهرستان محمودآباد در مجتمع نفت برگزار شد

  • کد خبر : 16579
  • ۰۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۹:۱۶
جلسه شورای اداری شهرستان محمودآباد در مجتمع نفت برگزار شد
جلسه شورای اداری شهرستان محمودآباد با حضور مسئولان و مدیران دستگاه‌ها، نهادها، ادارات، شرکت‌ها در سالن اجلاس مجتمع نفت محمودآباد برگزار شده است.

به گزارش “خط شمال” روح‌الله علیزاده فرماندار محمودآباد در این جلسه ضمن خیر مقدم گویی و آرزوی قبولی طاعات و عبادات و عزاداری ها در ماه محرم و عاشورا و تاسوعای حسینی بر کار و تلاش شبانه روزی و بی وقفه مسئولان جهت توسعه شهرستان، تحقق مطالبات بحق مردم، تکریم اربابان رجوع در ادارات، پاسخگویی مسئولانه و افزایش امید آفرینی در جامعه تاکید کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از تمام متصدیان انتخابات ریاست جمهوری، مردم و اصحاب رسانه که در دو مرحله شرایط این رویداد و حضور حماسی مردم را فراهم کردند قدردانی کرد و افزود: امیدواریم خدا به دولت چهاردهم توفیق خدمت به مردم و ادامه راه شهدای خدمت را بدهد.

علیزاده در ادامه نیز با اشاره به روند برخی پروژه‌ها در شهرستان گفت: بخشی از مشکلات به کمبود اعتبارات مربوط است و برخی نیز نیاز به تلاش و پشتکار بیشتر دارد.

فرماندار ضمن تبریک به رییس‌جمهور جدید خاطرنشان کرد: ما در قبال وظیفه‌ای که پذیرفتیم مسئول هستیم و تا زمانی که در این‌ مسئولیت قرار داریم به بهترین نحو باید تلاش کنیم.

در ادامه نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس نیز پیرامون نظام مسایل و مشکلات شهرستان و لزوم تعامل سازنده دستگاههای اجرایی شهرستان با نماینده به ایراد سخنرانی پرداخت و بر تعامل مجلس دوازدهم با دولت چهاردهم بر اساس بیانات رهبری تاکید نمود و مدیرکل محیط زیست استان و مدیرعامل برق منطقه ای مازندران و گلستان نیز گزارشی از اقدامات انجام شده و پروژه های در دست اقدام در سطح استان و شهرستان ارایه نمودند.

در پایان نیز از تعدادی از برگزیدگان ملی و شهرستانی در حوزه تالیف کتب با محوریت شهدای شهرستان، حفاظت از محیط زیست، خانه محیط زیست و فعال اطلاع رسانی در بخش محیط زیست با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل بعمل آمد.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=16579

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.