2

جلسه ستاد دهه فجر در مدیریت جهاد کشاورزی محمودآباد برگزار شد

  • کد خبر : 6695
  • ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۷
جلسه ستاد دهه فجر در مدیریت جهاد کشاورزی محمودآباد برگزار شد
اولین جلسه کمیته روستایی و عشایری ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر شهرستان محمودآباد به ریاست مدیریت جهاد کشاورزی و با حضور اعضای کارگروه در سالن جلسات این مدیریت برگزار شده است.

به گزارش “خط شمال” محمد هادی‌زاده در این خصوص اظهار داشت: ضرورت دارد از برنامه‌های مهم این ایام، به نحو شایسته اطلاع رسانی دقیق انجام شود که به دلیل حجم بالای برنامه‌های اجرایی دستگاه‌ها، باید زمان‌بندی اجرای آن در اختیار این کمیته قرار گیرد.

وی افزود: امسال باید کارها در دهه فجر متفاوت تر از سال‌های گذشته باشد، نباید در دهه فجر سال جاری کارهای سال‌های گذشته را تکرار کنیم.

حجت السلام محمدابراهیم حیدری، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد در خصوص مراسم دوازدهم و بیست و دوم بهمن ماه گفت: مراسم ۱۲ بهمن به عنوان شروع ایام الله دهه فجر و روز ۲۲ بهمن به عنوان سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و جشن ملی کشور، از اهمیت ویژه ای برخوردار است که باید در تراز انقلاب اسلامی برگزار گردد.

حیدری بر برجسته‌سازی اقدامات نظام جمهوری اسلامی در 44 سال گذشته تاکید کرد و گفت: بزرگداشت مناسبت‌های ملی و مذهبی نشانگر شاخصه‌های فرهنگی و اعتقادی جامعه است و فضاسازی محیطی در این مناسبت‌ها بویژه ایام الله دهه مبارک فجر نقش مهمی در پررنگ نمودن این شاخصه‌ها و ارزش‌ها دارد که باید به آن توجه ویژه‌ای داشت.

گفتنی است؛ در پایان جلسه اعضای کارگروه کمیته روستایی و عشایری ضمن ارائه برنامه ها در ایام دهه مبارک فجر، آمادگی خود را جهت هرگونه همراهی با کمیته ستاد بزرگداشت دهه فجر در اجرای هرچه بهتر برنامه های گرامیداشت دهه فجر اعلام کردند.

 

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=6695

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.