5

جشن نیمه شعبان؛ بشارت به ظهور منجی/ پشتیبانی ما از ولایت، در واقع اعلام آمادگی برای سربازی امام عصر (عج) است

  • کد خبر : 7485
  • ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۲
جشن نیمه شعبان؛ بشارت به ظهور منجی/ پشتیبانی ما از ولایت، در واقع اعلام آمادگی برای سربازی امام عصر (عج) است
امام جمعه سرخ‌رود گفت: جشن نیمه شعبان در واقع بشارت به ظهور منجی است، کسی که می‌آید و نجات می‌دهد؛ نجات از ظلم و بی عدالتی، نجات از فساد و تباهی، نجات از سقوط انسان، نجات بشر از استضعاف فکری و اعتقادی.

به گزارش “خط شمال” حجت‌الاسلام مهدی تقی‌زاده در خطبه نماز جمعه امروز با اشارهبه اینکه در هفته آینده میلاد با سعادت منجی عالم بشریت، حضرت بقیه الله الاعظم را داریم، اظهار داشت: مناسبتی که برای عموم شیعیان، بلکه همه عدالت خواهان عالم، یک عید بزرگ است.

وی تصریح کرد: از دردهای بزرگ دنیای امروز این است که شیاطین و مستکبرین، انسان را از تمام آن چیزی که خداوند از طریق انبیا و اولیا برای بشر تقدیر کرده بود،دور کنند و انسان را به نابودی بکشانند.

امام جمعه سرخ‌رود افزود: جشن عید شعبان، تنها به شادمانی کردن نیست، اعتقاد به منجی است که انسان را در جایگاه اصلی خود یعنی خلیفه الهی است بازگرداند.

حجت‌الاسلام تقی زاده خاطرنشان کرد: امروز و در زمان غيبت حضرت بقيه الله،همه ما موظف هستیم زمینه ساز ظهور آن حضرت باشیم، انتظار ما از فرج باید انتظار فعال باشد،نه منفعل؛ ما باید خود را برای سربازی امام زمان آماده کنیم. اینکه بنشینیم و بگوئیم حضرت بیاید و کار را اصلاح کند،بدون اینکه در خود و در جامعه آمادگی ایجاد کنیم،کاملا اشتباه است.

وی ادامه داد: حدیث حضرت زهرا سلام الله علیها ور تایید این موضوع که می فرمایند: «مَثلُ الْامامِ مَثَلُ الْکعْبَةِ، اذ تُوْتی وَ لَا تَأْتِی»؛ “امام همچون کعبه است که باید به سویش حرکت کنند، نه این که او به جانب مردم رود” امروز همه باید بدانیم چه وظیفه ای داریم و در کجای تاریخ ایستاده ایم.

امام جمعه سرخ‌رود گفت: بنیان گذار انقلاب حضرت امام راحل و جانشین خلف او مقام معظم رهبری، هدف غایی انقلاب را زمینه سازی ظهور می دانستند و می دانند. امروز ما در وسط معرکه قرار داریم. حکومتی برخواسته تا پرچم توحید را بلند کند و زمینه ساز ظهور منجی شود،ببینید شیاطین و استکبار به چه هول و وَلایی افتادند. هر کاری می کنند و کردند تا این پرچم زمین بخورد.

حجت الاسلام تقی زاده عنوان کرد: امروز شیعیان و مسلمانان و انقلابیون نباید دچار خطای محاسباتی شوند. دشمن با فتنه‌ ها قصد ایجاد خلل در محاسبات ما را دارد.اشتباه محاسباتی در اصل نظام و ولایت و انقلاب. باید مواظب بود تا به فرموده مقام معظم رهبری دچار بی بصیرتی نشویم.

وی یادآور شد: وظیفه خود را در قبال انقلاب و ولایت بدانیم و درست و به هنگام عمل کنیم.در جنگ احزابی قرار داریم که پیامبر اسلام فرمودند: “بَرَز الایمان کُلِّه الَی الشرک کُله” جمهوری اسلامی امروز مقابل تمام شرک و کفر و نفاقشان ایستاده و مقاومت می کند.

امام جمعه سرخ‌رود گفت: باید بدانیم در زمان غیبت عَلم بدست ولی فقیه است،پشتیبانی ما از ولایت، در واقع اعلام آمادگی برای سربازی حضرت حجت است. باید از تاریخ درس بگیریم،باید بدانیم در غیاب امام حسین علیه السلام،مسلم نائب الامام و واجب الاطاعه است.و اگر این را نفهمیدیم،از یاری امام هم باز می مانیم.

حجت الاسلام تقی زاده با بیان اینکه شاید ما در داخل ایران حساسيت موضوع را درک نکنیم، افزود: امثال شیخ هاشم الحیدری و شیخ زکزاکی و شیخ حسن نصرالله،از رهبران مقاومت در عراق و نیجریه و لبنان،از بیرون مرزها، حساسیت موضوع را فهمیده اند که برای دفاع از ولایت و نظام جمهوری اسلامی،اینچنین فریاد می زنند و امام خامنه ای را رهبر تمام مسلمانان و شیعیان و آزادی خواهان در تمام دنیا می خوانند.

وی اظهار داشت: در زمانی هستیم که فتنه پشت فتنه اتفاق خواهد افتاد، یاران واقعی حضرت حجت در این فتنه‌‌ها غربال خواهند شد، ریزش ها و رویش ها اتفاق خواهد افتاد و ولایت و ایستادگی در رکاب ولایت تنها را نجات خواهد بود.

امام جمعه سرخ رود بیان کرد: همان اتاق جنگ شیطان و استکبار در سازمان جاسوسی آمریکا و انگليس و…که فتنه اخیر را طراحی کردند،فتنه ارزی را طراحی کرده است،همان اتاق جنگ با رذالت تمام، فتنه مسموم کردن دانش آموزان را طراحی کرده و انسان مومن و انقلابی و بصیر،فتنه ها را می شناسد و دچار خطای محاسباتی نمی شود.

حجت الاسلام تقی زاده تصریح کرد: یکی از ضعف های دولت انقلابی آن است که در مقابل اتاق جنگ دشمن‌،برای خود اتاق جنگ تدارک ندیده است تا این فتنه‌ ها را شناسایی و خنثي کند.

وی خاطرنشان کرد: دولت باید بداند دشمن تمام نیروی خود را در این اتاق جنگ به کار گرفته تا مردم از نظام و انقلابی که زمینه ساز ظهور است،ناامید شود، ناراحت کننده است که خبرهای خوش،در این نوسانات ارزی گم می شود،مانند موفقیت هایی صنعت موشکی و احیای دریاچه ارومیه و…

امام جمعه سرخ رود عنوان داشت: ناراحت کننده است که دولتی که شبانه روز در حال تلاش است،به علت نداشتن اتاق جنگ و اتاق فکر،در فتنه های مختلف باید هزینه بدهد؛ آنها در ادامه جنگ ترکیبی وارد فاز کودتای ارزی شده اند،وارد مسموم کردن فضای جامعه و مدارس شده اند،و به علت نداشتن اتاق جنگ و اتاق فکر،همین فتنه هایی که خود دشمن به راه می اندازد،نوک پیکان اتهامات،به سوی نظام می رود.

حجت الاسلام تقی زاده در پایان گفت: همه ما در عصر غیبت وظیفه داریم؛ رهبر انقلاب برای چندمین بار فرمودند علما جهاد تبيين را جدی بگیرند؛ جوان ما بداند اگر قرار بر زمینه سازی ظهور دارد باید علی اکبروار به دور امام خود بگرددد و گوش به فرمان ولی باشد.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=7485

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.