3

جشن میلاد کوثر به‌مناسبت روز زن در محمودآباد برگزار شد

  • کد خبر : 2912
  • ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۷
جشن میلاد کوثر به‌مناسبت روز زن در محمودآباد برگزار شد
جشن میلاد کوثر به‌مناسبت روز زن عصر امروز با حضور حجت‌الاسلام جباری امام جمعه محمودآباد، سرهنگ ابراهیم‌نژاد فرماندهی سپاه، خسرو طالبی فرماندار، مسئولین شهرستان و بانوان این شهر در سالن الغدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شده است.

به گزارش قلم شمال آنلاین؛ جشن میلاد کوثر به‌مناسبت گرامیداشت روزن زن و مادر با سخنرانی ابواقاسم حامدی، مداحی محسن فرخ‌پور و اجرای برنامه‌هایی از جمله استندآپ کمدی و دیگر برنامه‌های شاد و متنوع به‌همت امور بانوان فرمانداری محمودآباد و حوزه خواهران برگزار شد.

حجت‌الاسلام سید احمد جباری امام جمعه محمودآباد در این مراسم ضمن گرامیداشت مقام مادر و تبریک این ایام به بانوان حاضر در جشن اظهار کرد: تکریم از مادران از وظایف ما است چراکه زن کانون عشق، مهر و صفا و محبت در خانواده محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: حضرت زهرا (س) دارای ویژگی‌ها و خصوصیات ارزشمند اخلاقی و والایی است که می‌تواند الگوی مناسب و عملی برای بانوان جهان باشد.

امام جمعه محمودآباد در پایان گفت: مادران و زنان این مرز و بوم در پیروزی انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و دوران سازندگی همگام با مردان، دست از تلاش برنداشته و با حضور در مجامع و محافل سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و تقدیم فرزندان خود به انقلاب و نظام، سهم بسزایی در انقلاب اسلامی و پایداری آن داشته‌اند.

خاطرنشان می‌شود؛ در پایان این مراسم از بانوان نخبه و فرهیخته شهرستان محمودآباد تکریم و تجلیل شد.

 

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=2912

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.