3
نماینده مردم محمودآباد و نور در خانه ملّت:

جشنواره هنری نوجوان مازنی بستر مناسبی برای استعدادیابی است

  • کد خبر : 9084
  • ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۸:۵۰
جشنواره هنری نوجوان مازنی بستر مناسبی برای استعدادیابی است
نماینده مردم شهرستان‌های نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری جشنواره بومی محلی نوجوان مازنی که به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برگزار شد ابتکار خوبی در راستای کشف استعدادهای جدید و میراث داری از فرهنگ ها و سنت ها و آیین های بومی استان عزیزمان است.

به گزارش “خط شمال” ولی الله فرزانه یکی از مهم ترین آسیب ها و چالش های فرهنگی که متوجه کشورمان در بعد از انقلاب شد را عدم دور هم جمع کردن خانواده ها با حضور دانش آموزان برشمرد .

وی افزود: فراهم سازی بسترهای فرهنگی و ارائه آموزش های لازم به منظور توسعه فرهنگ غنی مردم دیار علویان و حفظ و انتقال میراث ماندگار این دیار به نسل نوجوان و جوان جامعه که مهم ترین سرمایه اجتماعی و فرهنگی کشورمان می باشد از مهم ترین اصول هویت بخشی و پاسداری از ارزشهای فرهنگی است.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: توجه به فرهنگ و زبان و هویت بومی در برخی از استانهای کشورمان به شکل جدی تری توجه می شود و حتی اقدام به دفعات دیده ایم که نمایندگان مردم خونگرم اردبیل و سایر شهرهای آذری زبان در جلسات رسمی و اداری با گویش محلی خود در جلسات سخنرانی می کنند که این مهم می تواند در حفظ ارزشهای معنوی یک دیار تاثیر گذار باشد و باید از این دستاوردها الکو برداری کرد.

وی در بخش پایانی سخنان خود در این جلسه ضمن قدردانی از حضور آقای باقرزاده معاون پرورشی وزیر آموزش و پرورش و اهتمام و تلاش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران نسبت به برپایی این جشنواره گفت: محمودآباد با بهره مندی از ظرفیت های فرهنگی آماده میزبانی تمامی جشنواره های فرهنگی استانی و ملّی است.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=9084

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.