2

جسارت چند باره به ساحت قرآن، نشان از نقشه خبیثانه صهیونیست جهانی دارد

  • کد خبر : 10949
  • ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۴
جسارت چند باره به ساحت قرآن، نشان از نقشه خبیثانه صهیونیست جهانی دارد
امام جمعه سرخ‌رود با اشاره به اینکه مؤمنین و متدینین از جسارت چند باره به ساحت قرآن رنجیده خاطرند، گفت: جسارت چند باره به ساحت قرآن، نشان از پشت پرده و نقشه خبیثانه دشمن و صهیونیست جهانی دارد.

به گزارش “خط شمال” حجت‌الاسلام مهدی تقی‌زاده در خطبه نمار جمعه امروز با بیان اینکه مراسمات و عزاداری دهه اول ماه محرم و بالاخص تاسوعا و عاشورای حسینی هرچه باشکوه تر برگزار شد، اظهار داشت: مردم ایران نشان دادند، عشق به خاندان‌ عصمت و حضرت اباعبدالله با جان و روح آنها آمیخته است.

وی ادامه داد: این عاشورا هم به اتمام رسید و روسیاهی آن ماند برای برای دشمنان و منافقینی که تلاش کردند عزای سالار شهیدان را کمرنگ کنند اما به کوری چشم آنها در هر کوی و برزن شاهد شور و شعور حسینی بودیم. همان هایی که به تاسی از بنی امیه که جشن گرفتند( هذا یوم تبرکت به بنی امیه)،می خواستند این بیرق عزا را کم رنگ کنند، اما وقتی نتوانستند، تلاش کردند آن را استحاله کنند و به سمت و سوی سکولاریزه کردن هیات بکشانند.

امام جمعه سرخ‌رود افزود: وعده خداست که عاشورا و ابا عبدالله هرگز از یادها نخواهد رفت. زمانی مضجع شریف را شخم زدند،زمانی درصدد تعطیلی مجالس برآمدند،زمانی راه زیارت را بستند،اما عاشورا خورشیدی است که هر روز فروزان تر می شود. قالَ رَسُولُ اللّهِ (صلّى اللّه علیه و آله):«اِنَّ لِقَتْلِ الْحُسَیْنِ علیه السّلام حَرارَةً فى قُلُوبِ الْمُؤمنینَ لا تَبْرُدُ اَبَداً.» «براى شهادت حسین علیه السلام ، حرارت و گرمایى در دلهاى مؤمنان است که هرگز سرد و خاموش نمی‌شود.»

حجت‌الاسلام تقی‌زاده تصریح کرد: مطمئنا این جوش و خروش هر روز بیشتر خواهد شد و نام حسین علیه السلام در جهان فراگیر خواهد شد و همه حسین علیه السلام را خواهند شناخت تا جایی که امام عصر وقتی ظهور می کنند و خود را با نام جدشان معرفی می کنند،همه آن بزرگوار را می شناسند.

وی خاطرنشان کرد: در این بین باید مواظب برخی جریانات که در تلاشند حقیقت قیام ابا عبدالله را استحاله کنند باشیم،همان جریانی که در گذشته مرجئه نامیده می شد،یک روز با اسلام رحمانی وارد میدان شد و الان ما آنها را به عنوان صورتی ها می شناسيم. حقیقت قیام عاشورا که انجام تکلیف و احیای امربه معروف و نهی از منکر و برپایی احکام الهی و ظلم ستیزی و ذلت ناپذیری بوده و هست در منش اینها،به حاشیه می رود.

امام جمعه سرخ‌رود گفت: می خواهند به بهانه جذب حدود را زیر پا بگذرانند. عقیده راسخ ما این است که حضرت اباعبدالله باب رحمت واسعه الهی است که حتی امثال حر را در جریان کربلا می پذیرد و امثال رسول ترک و علی گندابی و طیب و شاهرخ ضرغام به واسطه این دلدادگی،هدایت می شوند. اما نقطه مشترک همه اینها رعایت شان و ادب خیمه و حریم اباعبدالله بود،اگر فسق و گناهی داشتند،به احترام سيد الشهدا آن را پشت خیمه می گذاشتند و وارد می شدند و البته جریانی که عاشورا و امام حسین را محصور در هیئت می دانند،بدون هیچ حرکتی.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده بیان داشت: به قول سيد مقاومت این جریان زمانی که دشمن درصدد جسارت به حرم زینبی و حرم های معصومین بود کجا بودند؟! چه هزینه ای دادند، در مجالس خود نشسته بودند تا شاید فرجی از غیب برسد و بساط یزیدیان زمان را برچیند!! اگر نبود حاج قاسم و تفکر و مکتب حاج قاسم،دوباره به ناموس و حرم اهل بیت جسارت می کردند.

وی عنوان کرد: خداوند مقام امام راحل را متعالی کند،این بزرگ احیا کننده اسلام و جریان عاشورا،که اگر نبود،الان ما باید دنبال پستویی می گشتیم تا برای اباعبدالله مجلس بگیریم. جا دارد از برنامه حسينيه معلی و عوامل سازنده آن تشکر کنیم،که به زیبایی فرهنگ و اصالت روضه و عزاداری را در سرتاسر کشور نشان داد و البته گلایه نسبت به برخی برنامه ها که بعضی حدود و احکام را نادیده گرفتند و در طول برنامه کنایه های ریز و درشت به جمهوری اسلامی زدند. کمی تاریخ پهلوی را مطالعه کنید،تا ببینید همین شوری که این چنین در سرتاسر کشور برپاست از نعمت جمهوری اسلامی است.

امام جمعه سرخ‌رود با اشاره به اینکه در ایام اسارت آل الله قرار داریم، افزود: انقلاب زینبی که با وجود اسارت و جسارت، رسالت خود را انجام دادند. این ایام به نوعی مقارن شده با آزادی اسرای دفاع مقدس،عزیزانی که رفتند و رنج اسارت را به جان خریدند،اما نگذاشتند کوچک ترین جسارتی به ناموس این کشور شود.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده تاکید کرد: مسئولین بدانند این صندلی ها هر کدام بهای شهادت و اسارت و جانبازی و جانفشانی دهها نفر از بهترین جوانان این کشور است. حال چه می شود که در روز روشن،به ناموس این کشور،و زنان عفیف و پاکدامن که نگران حیا و عفت جامعه هستند،اینطور وحشیانه تعرض می شود. شاید یکی از دلایل آن برخوردهای غیر بازدارنده دستگاه قضایی و متولیان امر باشد.

وی ادامه داد: همان برخوردهایی که با پلتفرم های هنجار شکن می شود، افرادی که از قِبل جمهوری اسلامی به شهرت و قدرت و ثروت رسیدند،اما از خط قرمزها به راحتی عبور می کنند. چه افراد و آقازاده هایی پشت این پلتفرم ها قرار دارند؟!! چرا به بهانه رأفت می گذاریم هر کس و ناکسی حدود الهی را زیر پا بگذرد و از خطوط قرمز عبور کند.

امام جمعه سرخ‌رود با اشاره به جسارت به قرآن گفت: پاسخ این اقدام و امثال آن تنها بیانه و محکومیت نیست؛ دستگاه دیپلماسی بداند جمهوری اسلامی ام القرای جهان اسلام است و باید پاسخ بسیار قاطعانه به این اقدام دهد که الگویی برای تمام کشورهای اسلامی باشد.
حجت‌الاسلام تقی‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: پیام رهبر معظم انقلاب هم تاکیدی بر پاسخ قاطع جهان اسلام بود؛ پاسخی همانند آن‌چیزی که سید مقاومت گفت،یعنی انتقام از عوامل این عمل شنیع؛ آری حقیقتا سيد مقاومت شاگرد خلف امام راحل است که قاطعانه حکم تاریخی اعدام سلمان رشدی را داد.
لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=10949

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.