4

جان باختن 40 نفر در محمودآباد بخاطر حوادث رانندگی

  • کد خبر : 7282
  • ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۶
جان باختن 40 نفر در محمودآباد بخاطر حوادث رانندگی
رییس واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری محمودآباد گفت: از ابتدای سالجاری 180 سانحه رانندگی در محمودآباد اتفاق افتاد که در این حوادث متاسفانه 40 نفر جان خود را از دست دادند.

به گزارش “خط شمال” حسن ذبیح پور در این خصوص اظهار داشت: ار ابتدای سالجاری 570 مورد حریق در شهر محمودآباد از نوع حریق واقعی و حریق ضریب شهری (کارشناسی حریق ) اتفاق افتاده که بلافاصله با اعزام آتش نشان خدمات ممکن ارائه شد.

وی همچنین با اشاره به عدم بهره مندی روستاهای بخش مرکزی و بعضاً سرخ رود 430 مورد حریق به سامانه 125 گزارش شده است که از این تعداد 200 مورد اعزام عوامل آتش نشانی بوده و در مابقی حوادث حریق با کمک های مردمی خاموش شد.

رییس واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری محمودآباد یکی از مهم ترین اقدامات و دستاوردهای این واحد در سالجاری را خرید خودروی ریچ ( پیشتاز) و تجهیز آن با اعتباری بالغ بر 17 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: در راستای تجهیز خدمات ایمنی آتش نشانی محمودآباد دستگاه سه پایه نجات و تشک امداد و نجات برای امداد رسانی در حوادث سقوط از ارتفاع با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد ریال خریداری شد.

ذبیح‌پور همچنین از امداد رسانی به 60 مورد حوادث ریزش ساختمان و سقوط از آسانسور و افتادن در چاه و استخر خبر داد و گفت: از ابتدای سالجاری 620 مورد استقرار و احتیاط حریق را سطح شهرستان محمودآباد داشتیم.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=7282

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.