4

جاده‌های مازندران برفی و لغزنده

  • کد خبر : 2781
  • ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۰
جاده‌های مازندران برفی و لغزنده
رییس پلیس راه مازندران گفت: با توجه به بارش برف و لغزنده بودن محور‌های ارتباطی، رانندگان احتیاط کنند.

به گزارش قلم شمال آنلاین؛ یدالله جهان‌تاب در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: آمد و شد خودرو‌ها امروز جمعه ۲۴ دی ۱۴۰۰ در جاده‌های هراز، کندوان، سوادکوه و کیاسر عادی و روان است.

وی با اشاره به اینکه شرایط جوی در جاده‌های کناره بارندگی و لغزندگی معابر گزارش شده افزود: در همه محور‌ها بارش باران داریم و در محور‌های کوهستانی به ویژه گردنه های ولی آباد در محور کندوان و امامزاده هاشم در محور هراز بارش برف را هم داریم.

رییس پلیس راه مازندران با بیان اینکه با توجه به وضعیت جوی موجود؛ سطح جاده‌ها لغزنده است به رانندگان توصیه کرد: با سرعت مطمئنه حرکت کنند، تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیرچرخ به همراه داشته باشند و برف پاک کن و وسایل گرمایشی خودرویشان را قبل از حرکت کنترل کنند.

جهان‌تاب همچنین رانندگان را به پرهیز از سرعت و سبقت غیر مجاز، حرکات مخاطره آمیز و توقف لحظه‌ای خودروها در سطح جاده‌ها  توصیه کرد.

وی خاطر نشان کرد: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

گفتنی‌ست؛ ۳۳ اکیپ راهداری در قالب ۲۵۰ ماشین و ۳۵۰ راهدار در محور‌های مواصلاتی استان مازندران مستقر و آماده خدمات رسانی به مردم هستند.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=2781

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.