1

جاده‌های شمال زیر بار ترافیک رفت

  • کد خبر : 16992
  • ۰۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۲
جاده‌های شمال زیر بار ترافیک رفت
رییس پلیس راه مازندران با اشاره به آغاز محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال، گفت: ممنوعیت تردد برای اعمال محدودیت یک‌طرفه در محور کندوان در دستور کار پليس قرار گرفت.

به گزارش “خط شمال” یدالله جهان‌تاب با اشاره به اینکه جاده‌های شمال زیر بار ترافیک رفت، اظهار کرد: شاهد ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر جنوب به شمال حدفاصل انتهای تونل البرز تا سیاه‌بیشه هستیم.

وی با بیان اینکه ترافیک در مسیر جنوب به شمال آزادراه تهران_ شمال سنگین است، افزود: تردد خودروها در مسیر جنوب به شمال محور هراز محدوده سه راهی چلاو به‌صورت سنگین است.

رییس پلیس راه مازندران با اعلام اینکه مسیر شمال به جنوب جاده چالوس در دوراهی طویر مسدود شد، اضافه کرد: پس از تخلیه بار ترافیکی محور از کرج و تهران به سمت شمال یک‌طرفه خواهد شد.

جهان‌تاب با اشاره به ادامه محدودیت‌های ترافیکی تا صبح روز شنبه ۱۰ شهریور ماه در جاده‌های شمال، اظهار کرد: ممنوعیت تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ظهر روز چهارشنبه ۷ تا ساعت ۶صبح روز شنبه ۱۰ شهریورماه از محورهای كرج_ چالوس، هراز ، سوادکوه، محور تهران_سمنان_مشهد و بالعكس ممنوع است.

وی با اعلام اینکه تردد انواع تريلر همچنان در محور هراز ممنوع است، گفت: تردد تمامی كاميون و کاميونت‌ها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسد‌شدنی تا ساعت ۲۴ امروز چهارشنبه ۷ و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴روزهای پنج‌شنبه ۸ و جمعه ۹ شهریورماه از محور هراز ممنوع خواهد بود.وی اضافه کرد: درصورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید ماموران پلیس راه محدودیت یک‌طرفه مقطعی طی روز جمعه ۹ شهریورماه به‌صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد.

رییس پلیس راه مازندران با بیان اینکه روز جمعه اعمال محدودیت یک‌طرفه از مسیر شمال به جنوب را خواهیم داشت، اظهار کرد: از ساعت ۱۴ از ابتدای آزادراه تهران_شمال اعمال محدودیت تردد به مقصد چالوس انجام می‌شود و از ساعت ۱۷ از مسیر شمال به جنوب مرزن‌آباد به سمت تهران یک‌طرفه اعمال‌ می‌شود.

جهان تاب در پایان یادآور شد: اعمال محدودیت یک‌طرفه در محور کندوان تا تخلیه بار ترافیکی ادامه خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=16992

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.