2

تکذیب ادعای مطرح شده دبیر سابق هیئت دوچرخه‌سواری/ اخذ دعوت‌نامه منوط به مکاتبات رسمی حاکم بر ورزش است

  • کد خبر : 1758
  • ۰۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۶
تکذیب ادعای مطرح شده دبیر سابق هیئت دوچرخه‌سواری/ اخذ دعوت‌نامه منوط به مکاتبات رسمی حاکم بر ورزش است
مسابقات دوچرخه‌سواری تریال قهرمانی جهان امسال از ۵ تا ۱۰ شهریورماه به میزبانی اسپانیا برگزار می‌شود؛ فدراسیون دوچرخه‌سواری و وزارت ورزش این کشور از ایران هم برای حضور در این رقابت دعوت کردند و قرار بر این شد تا تیم مازندران در صورت موافقت فدراسیون در این مسابقات شرکت کند اما دبیر سابق هیئت استان مازندران که در حال حاضر هیچ سمتی در مجموعه دوچرخه‌سواری استان ندارد؛ اقدام به نشر خبری کذب کرد.

این خبر مبنی بر آن بود که از وزارت ورزش و فدراسیون دوچرخه‌سواری اسپانیا نامه رسمی برای ما فرستادند و ما با اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران هماهنگ کردیم و به فدراسیون نامه زدند که فدراسیون به شورای برون‌مرزی نامه ارسال کند در صورتی‌که دکتر صابر اکبرزاده سرپرست هیئت دوچرخه‌سواری مازندران این ادعا را تکذیب کرده است.

اخذ دعوت‌نامه مسابقات جهانی برخلاف مکاتبات رسمی حاکم بر ورزش

سرپرست هیئت دوچرخه‌سواری مازندران در گفت‌وگو با قلم شمال می‌گوید: دعوت‌نامه مسابقات جهانی برخلاف عرف، مراودات و مکاتبات رسمی حاکم بر ورزش و ازطريق اشخاص اخذ شده بود.

دکتر صابر اکبرزاده پيرو برخی حاشيه‌های بوجود آمده در مورد اعزام تيمی به‌نام تيم دوچرخه‌سواری مازندران در رشته تريال به مسابقات قهرمانی جهان در كشور اسپانيا و همچنین پیگیری‌های هیئت مازندران در این خصوص اظهار کرد: فقط تعدادی از افراد معرفی شده توسط مدير تيم‌های ملی مورد تاييد قرار گرفته است.

وی افزود: با توجه به عدم برگزاری انتخابی مسابقات تریال در كشور، استفاده و عنوان نام تيم ملی نیز نادرست بود.
سرپرست هیئت دوچرخه‌سواری مازندران تصریح کرد: همچنین در ليست اعزامی هیچ ذکری ‌از نام و حضور نماينده وزارت ورزش و فدراسيون نبوده است.

اکبرزاده با بیان اینکه زمان قانونی جهت طرح در شوای برون مرزی رعايت نشده بود، گفت: برآورد اوليه هزينه از طرف متقاضيان نادرست و پس از بررسی‌های دقيق حدود دو برابر شد.

وی خاطرنشان کرد: قسمتی از هزینه‌ اعزام را حامی مالی تقبل كرده بود و مابقی هزینه‌ها را ورزشكار می‌بايست پرداخت می‌كرد.

سرپرست هیئت دوچرخه‌سواری مازندران در ادامه تاکید کرد: در زمان سرپرستی جدید هیئت استان، ابلاغ دبيری برای شخصی صادر نشده بود که موضوع استعفا مطرح شد و این موضوع مورد بررسی قرار گرفت.

اکبرزاده در پایان گفت: با این اوصاف و توجه به رویه‌های بسیار قانونی و مشكلات موجود جهت اخذ ويزا در شرايط حساس كشور به‌خصوص وضعیت خاص ویروس کرونا در سفرهای مختلف ، پنهان شدن پشت ورزشكار واستفاده از نام ورزش به جهت سهولت در اخذ ويزای ورزشی صرفا جهت اعزام امری نكوهيده است.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=1758

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.