4
امام جمعه سرخ‌رود؛

توطئه رژیم منحوس صهیونیست ” فتنه‌‌” است

  • کد خبر : 2450
  • ۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۰
توطئه رژیم منحوس صهیونیست ” فتنه‌‌” است
امام جمعه سرخ‌رود با تاکید بر اینکه توطئه رژیم منحوس صهیونیست فتنه‌‌ است، گفت: آن‌ها هرگز جرات آن را ندارند که رو در رو با ایران تقابل کنند و از این رو دست به حرکات مذبوحانه مانند ترور، خرابکاری و ایجاد اختلاف بین همسایگان می‌زنند.

حجت‌الاسلام مهدی تقی‌زاده با اشاره به اینکه مسئولین امر در وهله اول باید آمادگی خود را در برابر این حرکات حفظ کنند، اظهار کرد: سیستم‌های امنیتی و حفاظتی خود را کاملا به روز کرده تا کشور از اين آسيب‌ها در امان بماند.

وی افزود: در مرحله بعدی باید جواب قاطع و دندانشکنی به این فتنه‌‌ها داده شود تا دشمن به خود اجازه چنین رفتارهایی را ندهد.

امام جمعه سرخ‌رود اصریح کرد: این موضوع برای چندمین بار اهمیت شبکه ملی اطلاعات و اينترنت ملی را نشان داد، وقتی شبکه‌های اینترنتی ما زیر مجموعه‌ دشمنان باشد، احتمال اینکه از این اتفاقات بیفتد، دور از ذهن نخواد بود.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده با بیان اینکه دشمنی دشمنان ما ذاتی است، گفت: این دشمنی تا زمانی که انقلاب‌ اسلامی باشد باقی خواهد ماند؛ یک طرف از مذاکره‌ و تعامل دم می‌زنند و از طرف دیگر مشغول فتنه‌‌سازی هستند.

وی ادامه داد: امروزه مذاکرات دوباره در حال شکل گیری‌ست، مسئولین امر باید هوشیاری خود را کاملا حفظ کنند؛ حقوق حق جمهوری اسلامی باید کاملا در نظر گرفته شود و قدمی از آن عقب‌نشینی نشود چراکه به این مورد باید توجه داشت که آ‌ن‌ها هرگز خواهان پیشرفت کشور نیستند.

امام جمعه سرخ‌رود خاطرنشان کرد: دولت فعلی به این موضوع بارها اشاره کرده که پیشرفت و اقتصاد و معیشت مردم را به مذاکرات گره نخواهد زد و تمرکز آن بر توانمندی‌های بیشمار داخلی است.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده بیان کرد: در کنار بعضی طیف‌های سیاسی که به‌نوعی وابسته به غرب هستند؛ برخی بدنه انقلابی و مذهبی جامعه هم با بعضی رفتارها در فضای سیاسی کشور موج امیدی که در جامعه ایجاد شده را کند و دولت را درگیر حواشی می‌کنند.

وی اظهار داشت: ما ضمن تایید انتقادات دلسوزانه که باعث پیشرفت می‌شود، نسبت به این حاشیه‌سازی‌ها هشدار می‌دهیم؛ باید توجه داشت که دولت در بسیاری از زمینه‌ها، زمین سوخته را تحویل گرفت؛ از خزانه خالی گرفته تا تورم افسار گسیخته وعقل و انصاف ایجاب می‌کند، برای حل این موارد دولت نیازمند زمان‌ کافی و مناسب است که باید با برنامه و عقلانیت و کار جهادی این مسائل حل و فصل شود.

امام جمعه سرخ‌رود تصریح کرد: آنچه ما می‌بینیم تلاش شبانه‌روزی و بی‌وقفه دولت بوده که بسیار قابل تقدیر است، هر چند ممکن است بعضی کاستی‌ها وجود داشته باشد؛ ما به بهبود وضعيت در تمام زمینه‌ها بسیار امیدواریم اما انتظار بی‌مورد و زیاده، خارج از عقل و انصاف اخواهد بود.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده افزود: مسُولین باید وضعيت جامعه را تبین کنند و مردم و تمام ارگان‌هایی دارای قدرت باید پای کار بیایند و مشکلات و موانع را مرتفع کنند.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=2450

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.