2
فرمانده سپاه محمودآباد خبر داد:

توزیع ۲ هزار و ۴۳۲ بسته معیشتی در هفته دفاع مقدس

  • کد خبر : 2208
  • ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۱
توزیع ۲ هزار و ۴۳۲ بسته معیشتی در هفته دفاع مقدس
فرمانده سپاه محمودآباد ضمن تقدیر و تشکر از همه عزیزان اعم از مسئولین، بسیجیان، کانون خادمیاری و خیرین ولایی شهرستان از توزیع ۲۴۳۲ بسته معیشتی در هفته دفاع مقدس خبر داد.

اسماعیل ابراهیم‌نژاد در گفت‌وگو با قلم شمال؛ اظهار کرد: تعداد خانوار شناسایی شده حدود ۱۵۳۰ و تعداد خانواده دریافت کننده خدمت ۱۵۲۱ بوده است.

وی پس از پایان هفته دفاع مقدس اهدای ۱۵ کارت هدیه،تهیه ۴ جهیز عروس،توزیع۴۵۷۷ پرس غذای گرم و همچنین توزیع ۶۵۰ بسته لوازالتحریر را از اقدامات مهم انجام شده در شهرستان نام برد.

فرمانده سپاه محمودآۤباد در ادامه تصریح کرد: به فضل الهی و دعای خیر شهدا توانستیم تهیه ۳۰ سری کفش و پوشاک،پرداخت ۶ موردقبوض،اقساط و اجاره،ذبح ۵ راس گوسفند،اهدای ۱ عدد اجاق گاز و یخچال، پنکه سیار و سماور به ارزش ۱۰ میلیون تومان را نیز به نهضت کمک مومنانه این شهرستان اضافه کنیم.

ابراهیم‌نژاد همچنین ۴۰۰ هزارتومان کمک هزینه سفر به مشهد مقدس،پرداخت شهریه دانش آموز نیازمند به ارزش ۵۰۰ هزارتومان،خرید ۱ عدد تبلت،لباس و اسباب بازی به ارزش ۵ میلیون تومان برای دانش‌آموز نیازمند وکمک به بیمار نیازمند به ارزش ۱۰ میلیون تومان را از دیگر اقدامات هفته دفاع مقدس برشمرد.

شایان ذکر است که در این کمک مومنانه، ۵ نهاد و دستگاه همکاری داشته‌اند.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=2208

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.