2

توزیع سه هزار تن کود به کشاورزان محمودآبادی

  • کد خبر : 6946
  • ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۸
توزیع سه هزار تن کود به کشاورزان محمودآبادی
مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد از توزیع سه هزار و 330 تن کود شیمیایی به کشاورزان این شهرستان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون سه هزار و 330 تن کود شیمیایی توسط عاملان تحت پوشش مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد حمل و با رعایت قوانین و مقررات و با نظارت این مدیریت بین کشاورزان محمودآبادی توزیع شد.

به گزارش “خط شمال” محمد هادی‌زاده در این خصوص اظهار کرد: این از مقدار کود توزیع شده دو هزار و 782 تن کود ازته، 465 تن فسفاته 85 تن پتاسه است.

وی ادامه داد: هفت کارگزاری فعال با 14 انبار کددار کار خرید و توزیع کود را در این شهرستان برعهده دارند و تلاش می کنیم بتوانیم کود مورد نیاز کشاورزان را به موقع تأمین و در اختیار آن ها قرار دهیم.

مدیرجهاد کشاورزی محمودآباد با بیان اینکه نظارت و پایش بر مراکز توزیع کود انجام می شود تا کود به طور عادلانه به کشاورزان این شهرستان توزیع شود، تصریح کرد: توزیع کود بر اساس ثبت متقاضیان دریافت آن در سامانه جامع پهنه بندی انجام می‌شود تا مشکلی در این زمینه ایجاد نشود.

هادی زاده در پایان گفت: سال زراعی گذشته با هماهنگی کارگزاری‌ها و افزایش تزریق کود شیمیایی به ویژه کود اوره در این شهرستان، مشکلی از نظر کمبود کود نداشتیم و این روند امسال نیز ادامه خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=6946

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.