6

توزیع بیش از 7 میلیون و 280 لیتر سوخت کشاورزی در محمودآباد

  • کد خبر : 7561
  • ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۰
توزیع بیش از 7 میلیون و 280 لیتر سوخت کشاورزی در محمودآباد
مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد گفت: از ابتدای امسال هفت میلیون و 284 هزار و 15 لیتر سوخت نفت گاز و سفید برای بکارگیری ادوات کشاورزی بین بهره برداران این شهرستان توزیع شد.

به گزارش “خط شمال” محمد هادی‌زاده از توزیع هفت میلیون و 284 هزار و 15 لیتر سوخت نفت گاز و سفید برای بکارگیری ادوات کشاورزی بین کشاورزان و بهره برداران شهرستان محمودآباد از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

وی افزود: مقدار توزیعی سوخت به تفکیک شامل سه میلیون و 213 هزار و 692 لیتر نفت گاز برای عملیات شخم و شیار، 431 هزار و 318 لیتر نفت گاز، دو میلیون و 72 هزار و 713 هزار لیتر نفت سفید برای موتور پمپ، 147 هزار و 799 لیتر نفت گاز برای پروژه های کشاورزی، یک میلیون و 397 هزار و 300 هزار لیتر نفت گاز برای انجام عملیات برداشت محصولات زراعی، 11 هزار و 594 لیتر گلخانه ها و هفت هزار و 200 لیتر نفت گاز و برای دامداری مقدار 400 لیتر نفت گاز بود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد یادآور شد: سهمیه سوخت ادوات کشاورزی با بهره گیری از فناوری‌های روز و با استفاده از زیرساخت کارت بانکی به صورت الکترونیک انجام می‌شود.

هادی زاده تصریح کرد: متقاضیان سوخت بخش کشاورزی می‌توانند با ثبت نام در سامانه Newtejaratasan و معرفی کارت بانکی خود نسبت به ثبت درخواست و دریافت سوخت پس از تائید مراکز جهاد کشاورزی، مدیریت جهاد کشاورزی و شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی این شهرستان به صورت شارژ در کارت بانکی اقدام کنند.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=7561

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.