4

توجه به ظرفيت منطقه‌ای و فاصله گرفتن از غرب فریبکار از نکات مثبت دولت سیزدهم

  • کد خبر : 5681
  • ۰۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۰:۰۴
توجه به ظرفيت منطقه‌ای و فاصله گرفتن از غرب فریبکار از نکات مثبت دولت سیزدهم
امام جمعه سرخ‌رود با بیان اینکه توجه به ظرفيت منطقه‌ای، همسایگان، فاصله گرفتن از غرب فریبکار و عهدشکن، از نکات مثبت این دولت است، گفت: این موضوع مسئله غرب را به تلاطم انداخته، که هر چه زودتر برجام را احيا ‌کند که البته باید با هوشياري تیم مذاکره کننده همراه باشد.

به گزارش “خط شمال” حجت‌الاسلام مهدی تقی‌زاده در خطبه نماز جمعه امروز اظهار داشت: این دولت نشان داد که صدای مردم را می شنود،و در ماشین و از پشت عینک دودی وضعیت مردم را رصد نمی‌کند؛ انصاف حکم می کند اقدامات‌ ارزشمندی که در طول یک سال توسط این دولت انجام شد و امیدها را به کشور برگرداند هم ذکر شود.

وی افزود: انجام سفرهاي استانی به تمام استان های کشور و بررسی وضعیت مردم و رصد کمبودها و ظرفيت ها از مهم ترین اقدامات این دولت بود که ان شاالله در آينده نزدیک تأثیرات مثبت خود را نشان خواهد داد. تاکید بر این نکته که کشور فقط پایتخت نیست و تنها با نشستن در پاستور نمی توان کشور را اداره کرد،بسیار مطلب امیدوار کننده ای است.

امام  جمعه سرخ رود تصریح کرد: تاکید بر ظرفيت های داخلی،که شامل تولید و صنعت و کشاورزی می شود،از دیگر موضوعات امیدوار کننده این دولت است.
همینکه کشاورز امیدوار می شود که دست رنج یک سالش به صورت تضمینی خریداری می شود،باعث شد فقط در بخش گندم، شاهد رشد قابل ملاحظه‌ای باشیم.

حجت الاسلام تقی زاده گفت: غربی که با بحران‌ انرژی روبروست،و بسیاری از مردم کشورهای اروپائی خود را برای زمستان سخت آماده می کنند و در حال جمع آوری هیزم هستند. باید توافقی انجام شود که در صورت بدعهدی غرب هزینه سنگینی برای آنها داشته باشد.حتی اگر توافقی انجام شود،به هیچ عنوان نباید،آينده کشور به سیاست برجامی گره بخورد.

وی ادامه داد: آينده کشور در داخل و توسط مردم کشور رقم خواهد خورد،نه در وین و جای دگر. هر چند که بعضی جراحی های دولت،باعث فشار بر اقشار جامعه شد،اما شجاعت دولت در اصلاحات اقتصادی و بریدن دست رانت خواران ستودنی است. این دولت بسیاری از تبعات را به جان خرید تا شاهد رانت های ارز ۴۲۰۰ نباشیم.

امام جمعه سرخ رود بیان کرد: کاری که دولت های قبل شوک های اقتصادی را بعد از رای گرفتن در دوره بعدی انجام مي دادند و برای جامعه هزینه سازی کردند. یکی از وعده های این دولت مبارزه بی امان با فساد بود و شخص رئیس محترم جمهور بر این امر تاکید کرد. ان شالله بررسی وضعیت فولاد مبارکه با این حجم از فساد، شروع کار باشد.

حجت الاسلام تقی زاده اظهار کرد: باید با تمام افرادی که در این فساد،دخیل بودند با قاطعیت برخورد شود،با بانیان این وضعیت، که با عزل و نصب ها باعث تضعیع بیت المال شدند، باید به شدت برخورد شود. مطمئنا این نمونه ای از حیف و میل در شرکت‌های خصولتی است. هر چه زودتر باید شفافیت در تمام شرکت های خصولتی انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: در نظام اسلامی حیف و میل شدن یک ریال هم نباید انجام شود،چه برسد به این حجم از فساد و رانت. مع الاسف می بینم بعضی از این افراد،از نام مقام معظم رهبری و حاج قاسم هم سوءاستفاده کردند،با این افراد باید با شدت بیشتری برخورد کنند،تا با تزویر از نام و عنوان انقلابی در جهت منافع خود بهره نگیرند.

امام جمعه سرخ رود گفت: بعضی از این افراد همان هایی بودند که در طول مسئولیت خود،افتخار می کردند که حتی یک مسکن هم نساختند و این دولت باید با نهضت ساخت مسکن،این کمبودها را جبران‌ کند. هر چند که دشمن با سیاه نمایی درصدد ایجاد ناامیدی در جامعه است،اما ان شالله با مديريت انقلابی و در صحنه و با اتکا به خداوند متعال و مردم،کیدهای دشمن را نقش بر آب خواهد شد.

حجت الاسلام تقی زاده ضمن گرامیداشت ۴۰ سالگی حزب الله لبنان‌ افزود: حزب الله لبنان شاخه ای از انقلاب اسلامی است که خار چشم استکبار شد.سدی شد در برابر رژیم غاصب صهيونيست، که داعیه‌ی از نیل تا فرات را داشت. حزب الله لبنان یعنی ۴۰ سال ضربه به اسرائیل. حزب‌ الله لبنان یعنی ایمان به وعده الهی که می فرماید (كَم مِّن فِئَةٍ قَلِيلَةٍ غَلَبَتْ فِئَةً كَثِيرَةً بِإِذْنِ اللّهِ) 40 سال در مقابل به اصطلاح ارتش چهارم دنیا ایستادگی و پیروزی.

وی تصریح کرد: حزب الله یعنی نماد تام ولايت پذیری،یعنی گوش به فرمان ولی بودن و پس زدن امان نامه شمر و یزید زمان و دست رد به وعده های کدخدا.
چیزی که در داخل بعضی کشور را ۸ سال با امید به کدخدا به باد هوا دادند اما سید حسن نصرالله،سید مقاومت،که حاج قاسم عزیز در وصف او فرمود: سیدحسن نصرالله را یک انسان مخلص است،که تمام وجود وی اخلاص است و در ادامه عشق و ارادت خود به، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و سیدحسن نصرالله تأکید می‌کند که حاضر است قلب و سر خود را فدای این دو عزیز کند و چه حقیرند غرب زدگان و مزدوران غرب که در پستوهای خانه هایشان و در رفاه طلبي،به حزب الله و سید عزیز هجمه وارد می کنند.

امام جمعه سرخ رود ادامه داد: چه زیبا گفت مقام معظم رهبری : «اینکه می‌بینید فلان مدّعی روشنفکری مثلاً فرض بفرمایید در مورد حزب‌اللهِ لبنان یا سیّدحسن‌نصرالله… ابراز شبهه میکند، این بر اثر نشناختن محیط است… خوشبینانه‌اش این است که نمیداند در منطقه چه خبر است، نمیداند سیّدحسن‌ نصرالله یعنی چه، حزب‌الله یعنی چه، ارتباطش با ایران چه تأثیراتی در سرنوشت کشور و سرنوشت انقلاب دارد.»

حجت الاسلام تقی زاده در پایان یادآور شد: اما خوب است آن مزدوران این سخن سید حسن نصرالله را بشنوند و آنان که داعیه ولایت پذیری دارند این سخن سید مقاومت را مشق کنند که فرمود: ما از لبنان به همه جهانیان می گوییم: رهبر ما، آقای ما، عزیز ما و حسین ما در این زمان، حضرت آیت الله العظمی امام سید علی حسینی خامنه ای (دام ظله) است و جمهوری اسلامی ایران قلب این محور و مرکز اصلی و قوی ترین حامی محور مقاومت است.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=5681

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.