3

تمام مسئولین باید خود را بسیجی بدانند/ بسیج؛ محور اقتدار و امنیت در کشور

  • کد خبر : 13591
  • ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۹
تمام مسئولین باید خود را بسیجی بدانند/ بسیج؛ محور اقتدار و امنیت در کشور
امام جمعه سرخ‌رود گفت: تمام مسئولین باید خود را بسیجی بدانند و در هر جایگاهی که هستند، با تفکر مخلص بسیجی خود را خدمت‌گزار مردم و انقلاب و مستضعفان بدانند و الا جایگاهی که دارند جز حب جاه و مقام نخواهد بود.

به گزارش “خط شمال” حجت‌الاسلام مهدی تقی‌زاده در خطبه نماز جمعه امروز با بیان اینکه بسیج شجره طیبه ای است که سنگ بنای آن بر حکم فقهی و جهادی استوار است‌.جهادی که مبتنی بر روحیه دفاعی استوار است،نه روحیه تهاجمی و جهان گشایی، اظهار داشت: بسیج اختصاص به یک منطقه جغرافیایی یا یک قشر ندارد، بسیج همه جا هست. بسیج در خط مقدم تمام نیازمندی هاست،از بلایای طبیعی گرفته تا سازندگی، از پیشرف های دفاعی و نظامی گرفته تا اولویت های درمانی و بهداشتی.

وی افزود: در عرصه های مختلف نظامی و دفاعی و پزشکی و عمرانی و امنیت، نام بسیجیانی همچون حاج قاسم و طهرانی مقدم و احمدی روشن و کاظمی آشتیانی می درخشد و امتداد این پیشرفت ها به دست فرزندان معنوی این عزیزان ادامه دارد. امروز رایحه بسیجیان انقلاب اسلامی در تمام منطقه پیچیده است،از بسیج مردمی عراق گرفته تا حزب‌الله و انصارالله و حماس و… و این بسیج است که خار چشمی شده برای استکبار و عمله های آنان.

امام جمعه سرخ‌رود گفت: وقتی امام راحل عظیم الشان افتخار خود را بسیجی بودن می داند و آرزو می کند با آنان محشور شود،حجت بر تمام مسئولین تمام می شود. تمام مسئولین باید خود را بسیجی بدانند و در هر جایگاهی که هستند،با تفکر مخلص بسیجی خود را خدمت گزار مردم و انقلاب و مستضعفان بدانند و الا جایگاهی که دارند جز حب جاه و مقام نخواهد بود.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده ادامه داد: وقتی از بسیج و تاثیر آن سخن به میان می آوریم، قطعا باید از حاج قاسم یاد کنیم. حاج قاسمی در اوج قله تفکر و عمل یک بسیجی بود. در میدان ذوالفقار ولایت بود،در دیپلماسی یک دیپلمات کارکشته،در عبادت همچون عارفان دلداده و اما در جامعه همچون پدری دلسوز و مهربان.

وی خاطرنشان کرد: امروز در غزه تنها رژیم غاصب صهیونیستی نیست که با حماس می جنگد،بلکه تمام غرب و آمریکا و ناتو در صحنه هستند و شکست اسرائیل و پیروزی فلسطین به فرموده مقام معظم رهبری شکست تمامی آنهاست.

امام جمعه سرخ‌رود تصریح کرد: میدان غزه میدان رویش ها و ريزش های آخرالزمانی است. در جنگ غزه معلوم شد با وجود حمایت افکار عمومی دنیا،اگر قدرت نظامی نداشته باشی حرف حق به کرسی نخواهد نشست.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده افزود: جنگ غزه به خوبی نشان داد، اتفاقا دنیا دنیای موشک هاست و دیپلماسی بدون میدان قوی، کوچکترین اثری ندارد. زمانی که رهبر حکیم انقلاب شخصا از دستاوردهای دفاعی و موشکی دیدن می کنند یعنی دشمنان فقط منطق زور و قدرت را می فهمند.

وی عنوان داشت: اسرائیل و اسرائیلیان هیچ حق در این منطقه ندارند. آنها غاصبند، آنها دشمن اتحاد مردم و مسلمانان منطقه هستند،آنها سگ هار استکبار در منطقه هستند و تا زمانی که نابود نشوند منطقه رنگ آرامش را نخواهد دید.

امام جمعه سرخ‌رود بیان کرد: قطعا رژیم منحوس صهیونیستی شکست غير قابل ترمیمی خورده است و موضوع جمهوری اسلامی در قبال ملت فلسطین حاکمیت فلسطین از بحر تا نحر است نه یک وجب کم نه یک وجب زیاد.بر خلاف دولت های مرتجع که از دو دولت سخن می گویند.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده در پایان گفت: دختران ما با حیا و عفت و حجاب خود می توانند حاج قاسم ها بسازند و همین مادران و همسران و دختران بودند که شهدای دفاع مقدس و حرم و حریم را ساختند که الان ایران بر اوج قله عزت قرار دارد.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=13591

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.