5

تلاش مضاعف مسئولان بر حفظ حماسه اسلامی ششم بهمن آمل

  • کد خبر : 13883
  • ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۴
تلاش مضاعف مسئولان بر حفظ حماسه اسلامی ششم بهمن آمل
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران گفت: برای حفظ و ماندگاری حماسه اسلامی ششم بهمن آمل مسئولان تمام تلاش را باید بکار برد.

به گزارش”خط شمال” قاسم عزیززاده گرجی در جلسه استاتی ستاد گرامی‌داشت حماسه اسلامی ششم بهمن سال ۶۰ واقع در سالن اجتماعات فرمانداری ویژه آمل ضمن اشاره به اقدامات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی و به شهادت رساندن بیش از ۱۶۰۰۰ مردم بیگناه مردم غزه اظهار کرد: این جنایات هولناک باعث به خاک و خون درآمدن ۷۰ درصد از کودکان و زنان شده که قابل بخشودنی نیست.

وی با بیان اینکه حماسه طوفان الاقصی بر گرفته از حماسه‌های جمهوری اسلامی و روحیه انقلابی و بسیجی مردم ایران است که در راس آن مکتب حاج قاسم سلیمانی قرار می‌گیرد، افزود: حماسه اسلامی ششم بهمن سال ۶۰ آمل نیز با حضور و همت مردم این شهرستان به وقوع پیوست و این همان برخورداری از روحیه انقلابی آنها برمی‌گشت.

عزیززاده گرجی با اشاره به اینکه با توجه به آوردن این حماسه در وصیت‌نامه سیاسی الهی امام خمینی (ره) باید برای زنده نگهداشتن آن همه مسئولان ذی‌ربط همواره تلاش کنند تا این حماسه چراغ راه آیندگان باشد، گفت: برخی از این وقایع اسلامی آن‌قدر ارزشمند است که باید به خاطر آن همه تلاش مضاعف را به کار گرفت تا یاد و نامشان در اذهان عمومی جاوید بماند.

معاون استاندار مازندران با تاکید بر اشاره مقام معظم رهبری در امر حماسه‌های تاریخی عنوان کرد: طبق منویات ایشان” این حماسه‌ها نباید فراموش شود و چرا که تاریخ درس و عبرت‌آموز است و برای دشمنان انقلاب پیام دارد.”

وی ادامه داد: حماسه ششم بهمن یک سبقه مردمی داشت چه بسا این اتفاق به دست مردم افتاد و با اراده مردم به پیروزی رسید که وظیفه ذاتی همه دستگاه‌ها است تا در برنامه‌ریزی و اجرای مصوبات همکاری داشته باشند.

عزیزاده گرجی خاطرنشان کرد: امسال ششم بهمن مصادف با در روز جمعه نیاز است تا همه ائمه جمعه سراسر کشور در خطبه‌های خود از این حماسه اسلامی یاد کنند و صدا و سیما به یادآوری از چهره‌ها پرداخته و برنامه‌های مرتبط با این حماسه را پوشش دهند.

ذات‌اله زارعی معاون استاندار و فرماندار ویژه آمل نیز در ادامه این جلسه با بیان اينکه ستاد ششم بهمن از سال‌جاری به دلیل اهمیت موضوع به شکل استانی درآمده، گفت: حماسه ششم بهمن بسیار مهم است و در سال ۶۰ تاثیرگذار بر حفظ انقلاب اسلامی بوده است.

وی با اشاره اینکه در آن دوران حماسه به نوعی پایان دادن گروه مارکسیست بوده و با حضور جانانه مردم اما این اتفاق مهم رقم خورد، افزود: امام راحل(ره) یکی از پایداری انقلاب را واقعه این حماسه فرمودند و با وجود این اتفاق مارکسیستی از بین رفت.

زارعی با تاکید براینکه آملی ها با رشادت‌های خودشان و با برپایی هزار سنگر باعث نابودی اهداف آن گروه کمونیستی شدند، اظهار داشت: ستاد ششم بهمن به منظور انتقال اهداف حماسی ششم بهمن به نسل امروز در این شهرستان تشکیل شد.

این مسئول عنوان کرد: تاکنون در این حوزه اتفاقات خوبی افتاد و با برنامه‌ریزی ساخت سریال چند قسمتی این واقعه مهم دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اينکه با وجود این فضا و راهکاری بر برگزاری ستاد استانی به حالت ملی در بیاید و آن فضای ملی را مطمئنا دارد، گفت: در این زمینه نیاز به ورود همه دستگاه‌های اجرایی مرتبط است.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=13883

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.