5
معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران:

تلاش راهداران برای پاکسازی و ریزش‌برداری محور هراز ادامه دارد

  • کد خبر : 1281
  • ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۶
تلاش راهداران برای پاکسازی و ریزش‌برداری محور هراز ادامه دارد
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران از سیل بردگی و ریزش کوه با حجم بسیار بالایی از سنگ‌ریزه در 21 نقطه محور هرازحد فاصل تونل 1و 2 تا کالری پیچ مهر (پیچ شیطان ) به طول 18کیلو متر رفت و برگشت خبر داد و گفت: راهداران در حال بازگشایی و پاکسازی محور هستند.

مهندس اسماعیل فولادی ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در پی وقوع سیل و بارش چند روز اخیر بیش از 18 کیلومتر از محور هراز دچار تخریب ( جسم راه و ابنیه فنی ) شد که بلافاصله پس از این اتفاق اکیپهای راهداری شهرستان آمل با بکارگیری انواع ماشین راهداری در محل حادثه اعزام و در حال حاضر مشغول به ترمیم و مرمت و بازگشایی مجدد محور مذکور هستند.

وی افزود: نفوذ آب‌های سطحی در لایه‌های سنگی و خاک موجب سرخوردگی، جابجایی سنگ‌ها و سقوط سنگ‌ها از کوه شده که خوشبختانه آسیب به کاربران جاده ای وارد نشد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران تصریح کرد: جاده هراز مهم‌ترین و کوتاه ترین مسیر ورودی مازندران از پایتخت کشور است که از شهر رودهن در جنوبی ترین نقطه جاده آغاز و به شهر آمل در شمالی ترین نقطه خود ختم می‌شود.

فولادی ادامه داد: متاسفانه با توجه شرایط توپوگرافی و جغرافیایی استان ما در طول سال شاهد حوادث متعددی در خصوص ریزش و رانش جاده در محورهای کوهستانی هستیم که این امر کار و فعالیت راهداران را دشوار می کند.

گفتنی‌ست: مسافرین و رانندگان محترم می‌توانند جهت کسب اطلاعات از آمار و ارقام تردد در محورهای استان و کشور همچنین آگاهی از آخرین وضعیت راهها و انسدادها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و شرایط جوی به سایت www.141.ir مراجعه کرده و یا با تلفن گویای 141 تماس گیرند.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=1281

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.